Onsdag - som jag längtat

7kommentarer

Jag är stolt över att jag gick upp 6.20. Haha. Rekord. Hela veckan har jag lekt med snooze knappen en timme eller liknande.

Idag tänkte jag ta en promenad på lunchen, och kanske en ikväll om jag orkar när jag kommer hem. Jag har börjat älska promenader. Det är så skönt.
Dessutom passar jag gärna på innan snön och ännu mer kyla kommer.

Nu ska jag äta en frukost, packa klart, och ta fram en matlåda till lunchen så jag inte pajjar mitt under dagen. Det vore kanske inte så roligt. Sen åker jag HEM till Hofors!!

7 kommentarer

Jenny

19 Oct 2011 07:44

Jaaa visst är höstpromenader helt underbara! :) Gärna när man blir lite kall om nosen också, mys!

linda - en vimsig mamma

19 Oct 2011 11:14

nej jag vet inte heller vad som ska köpas =/

men ska börja kiak runt nu iallafall =)

å vad skönt med promenader! och kulatt du får åka hem idag! kram

Malin I Form

19 Oct 2011 11:51

Hehe, tvärtom för mig.. promenader har aldrig vart tråkigare :P

Linda aka Javamorsan

19 Oct 2011 17:04

Låter så härligt!

Ha så underbart nu när du åker hem vännen Kram

Nett

19 Oct 2011 20:48

Promenader är hur ljuvliga som helst :)

Johanna Öberg

19 Oct 2011 21:36

älskar också att gå på promenad, så skönt:)

Fia

19 Oct 2011 23:24

De e så skönt o promenera under hösten, e så fint ute också :)

Kommentera

Publiceras ej