Någon sa söndag, jag sa whatever

7kommentarer

Efter att varit hemma sen i fredags känner jag bara att jag inte vill tillbaka till Orsa. Jag har myst i Falun med god mat och handlat med mor o far i fredags.
Igår var jag i Valbo några timmar med LP, sen var vi hos henne och snacka, skratta, åt mat och drack drinkar. Sen får vi inte glömma stjärnskådningen ute i kylan. Men å så bra.

Idag ska jag hålla mig till näsdukarna, kolla på mina tv program, ta ett bad, och framförallt kommer bror med familj hit och äter middag, så då får jag träffa dom. = barnen!

Nu håller jag på och spana in schemat i skolan för kommande veckor. Och så får vi inte glömma att jag kommer hem till Hofors den 19e oktober igen. Inte så långt kvar dit heller!

7 kommentarer

Malin I Form

09 Oct 2011 11:23

Det låter som du har det rätt mysigt! :D

Pernilla

09 Oct 2011 13:53

Låter inte kul alls att du inte vill tillbaka. Tänk på att göra det du verkligen vill med livet. Vill du gå utbildningen men inte trivs så skit samma - allt har ett slut och sen så får du ju en fin utbildning som belöning. Men är det inte så tycker jag inte du ska slösa på din tid. Jag gjorde misstaget att lyssna på alla andra istället för mig själv och ångrar det var och varannan dag även om jag lärt mig leva med det så att säga ;) Hoppas du får ett kanonslut på helgen i alla fall kramar

Nett

09 Oct 2011 19:16

Du skall se att det snart blir helg igen :)

Kanie - gastric bypass, maj 2011

09 Oct 2011 19:58

Jo det är säkerligen något. Kan inte vara möjligt att få sossen av så pass många? :( man känner sig så oerhört ful!

linda - en vimsig mamma

09 Oct 2011 21:22

låter ut som du haft en toppen helg! kram

Johanna Öberg

09 Oct 2011 21:47

gud va kul med stjärnskådning:)

charlie

09 Oct 2011 22:03

Naw thanks honey <3



aww stackarn krya på dig!

Kommentera

Publiceras ej