HLR

9kommentarer

Jag har fått mens, jag har haft utbildning i hjärt & lungräddning, jag har varit på apoteket, jag har shoppat mat på coop, jag har cyklat hem i kylan, jag har ätit lunch. Bra fredag so far!

Ikväll blir det taco kväll hos Lillemor med Clara och hennes pojkvän. Så jag och Lillemor får väl bilda ett par.. eller nått.
Nu ska jag slappa framför tv'n ett tag innan jag kanske gör något aktivt, jobba på fettet lite granna. Känner mig faktiskt sugen på det fast hela jag mår mens-dåligt från topp till tå.


Jag vill ha sommar, sol, kreta, bad & bränna igen!

9 kommentarer

Johanna

14 Oct 2011 13:05

oh tacos mums"!

Pernilla

14 Oct 2011 14:51

Låter ju för bra! Bortsett att aldrig någonsin kommer kunna se något bra i det där med mens haha!



Sv: Jamen liksom, nobelpriset till den som uppfinner fler timmar på dygnet. BEHÖVER! :P

N I N A svarar

14 Oct 2011 16:25

Tack så mycket. Klart du kommer komma dit, bara du vet vad du vill och verkligen vill kämpa för det :) Lycka till, du är verkligen värd det!

Vicki

14 Oct 2011 17:29

Så gott med tacos!! Det ska vi få hos min mamma i morgon när vi egentligen ska dit på kräftfest. Fast vi som inte gillar kräftor ska få tacos så det blir väl jag och barnen.



Ha en trevlig helg,Vicki

Malin I Form

14 Oct 2011 18:50

Hoppas det blir en mysig kväll då!

linda - en vimsig mamma

14 Oct 2011 20:01

jasså men du kollar på det ändå eller ? =) kram

Sofia

14 Oct 2011 20:47

Jag skulle inte heller tacka nej till lite sol, värme och bränna. Nu är vi verkligen så långt i från sommaren man kan komma. Deprimerande big time!

Jenny

14 Oct 2011 21:18

Hej. Jag har bytt blogg från www.tretrapporuppmedhiss till www.http:onlynelly.blogspot.com :)ska bli mer ordning i den tänkte jag och inte så mycket dravel :D

Kanie - gastric bypass, maj 2011

15 Oct 2011 10:43

Mens = med SKIT! Pain, pain, paaaaaain!



Men snyggbild ovan! :)

Kommentera

Publiceras ej