Synd om mig

7kommentarer

Hemma från skolan idag igen.
Jag var helt på väg idag, åt en lätt frukost (en gurkbit o några skedar yoghurt)
Sen stod jag och skulle välja kläder, med byxorna på.. då kom det!! Ett illamående som aldrig förr. Höll på att falla ihop. (inte så att jag har magsjuka eller något) det gör bara så ont.
Har jätte svårt att sitta still, ligga ner, och framförallt stå upp.

Vet inte om det är något med min opererade mage som spökar, eller något annat? Hur ska man veta? Jag orkar inte gå till läkaren heller. Det får bara försvinna.

7 kommentarer

anna

08 Nov 2011 09:44

usch, krya på dig :/

linda - en vimsig mamma

08 Nov 2011 10:24

tråkigt att du känner så, hoppas de blir bar fort!!

ja att köpa julklappar ska man börja med i tid anasr stressar man bara runt och så blir det pannkaka av det hela..kram

Malin I Form

08 Nov 2011 10:44

Ajdå, det lät ingen vidare ju :/

LP

08 Nov 2011 11:49

Gå till doktorn pucko!!!!

Annars blir jag arg!!!

<3

Linda aka Javamorsan

08 Nov 2011 12:46

Usch då. Hoppas du mår bättre snart. Men du bör gå till läkaren behöver ju inte något alls med din op att göra.

Dock har jag har jag hört att gallstensrisker ökar efter op. Kolla upp det. För har du fått det kommer det inte gå över av sig själv tyvärr.

Linda

08 Nov 2011 20:50

Jag tycker det låter som magkatarr. Då mår man dåligt speciellt om man äter förlite!

:)

Camilla

09 Nov 2011 07:18

Jag tycker absolut du ska uppsöka läkare! Gallstens risken ökar avsevärt för en gbp opererad (jag är själv opererad).. Jag har en del besvär, och illamående med ont i magen kan också vara stopp i tarmen. Det var jag inne för på sjukhus senast igår och det var inte första gången. Oftast löser det sig själv men det gör fruktansvärt ont och man mår illa. Nu har jag större risk att drabbas eftersom jag fick operera mig för tarmvred 2 dagar efter min gbp op men ändå, risken finns men jag hoppas verkligen du slipper drabbas av det! Hoppas du mår bättre idag! Kram

Kommentera

Publiceras ej