Jag har blivit ekonomisk

4kommentarer

Jag skrev en lista igår på allt jag skulle köpa idag, och bestämde att det max fick bli 250 kr.
DET BLEV 239:-. Detta köpte jag:
knäckebröd, bananer, champinjoner,
aubergine, keso, turkisk yoghurt, fil, fiskbullar,
pepsi max, jäst, flingsalt, halloumi & ägg.

Jag har dessutom börjat med julpynt här hemma, ljusstake, glitter och härliga snören. Sen köpte jag även servetter, med en hållare som det står god jul. Varför har jag sån julkänsla? Det är nästan skrämmande.
Nu ska jag baka focaccia, om jag har mjöl så de räcker... annars gråter jag.

4 kommentarer

Bibbi

25 Nov 2011 17:53

Visst är det väldigt roligt då

pengarna räcker längre :D

Har ni ingen disk i affären där de

kan ha sänkt priset pga att något går ut

typ nästa dag eller så??

Kan bli väldigt billigt ;) Bara ett förslag :)

Vad äter du ikväll??



Kram på dig ;)

Anonym

25 Nov 2011 18:46

haha jage ju sådan nörd när dt kmr till sådana programm ;) de kmr mån-tors (du är vad du äter e enbart torsdagar då) dock var dt inte lika bra igår den weightloss avsnittet då dt var ngn knasig brittisk version .. men nu e den på kanal fyra om gastricbypass

Nett

25 Nov 2011 19:22

Bra uträknat :)

Japp, det var en härlig ledighet men tyvärr så är den slut nu ;)

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

27 Nov 2011 21:57

Du är grym! :)

Kommentera

Publiceras ej