Helgens matschema

8kommentarer

Bara så ni vet, haha

Torsdag kväll: Tacos (hemma)
Fredag lunch: Tacobuffé (stan)
Fredag kväll: Tacos (hemma)
Lördag lunch: Grekiskt (stan)
Lördag kväll: Subway (stan)
Söndag lunch: Tacos (hemma)
Söndag kväll: Tacos (hemma)

Så kan det se ut när man är i Falun hos Ellen på besök, men som Lena Ph sjunger: "jag ångrar ingenting". För fan vad allt är gott. Hur ofta gör hon o jag tacos ensamma liksom? Man måste passa på.

Filmen igår: AWESOME!
Jacob (Taylor): HET AS HELL!

8 kommentarer

linda - en vimsig mamma

20 Nov 2011 12:46

jag fick för mig att du höll på leksand =) kram

Nett

20 Nov 2011 16:06

Haha, mycket tacos, jag tror att du och min son skulle bli goda vänner dessa dagar.

Johanna Öberg

20 Nov 2011 20:01

åh så god mat:)

anna

20 Nov 2011 22:11

jäkligt mycket tacos ser jag, men fy vad gott det är :D

Tigerhonan

20 Nov 2011 22:21

Eller hur. Inte nog med all jävla mensvärk utan man ska behöva gå upp i vikt på grund av svullen under mensvecka med.. Blä!

Malin I Form

21 Nov 2011 11:24

Hehe, har ni käkat tacos eller? ;)

Fia

21 Nov 2011 17:38

Åhh lät som du ätit mkt gott! O man ska njuta så länge man lever :D



Åh Taylor e sjukt nice o filmen e sjukt bra men jag kommer alltid vara team Edward :D

Sofia

21 Nov 2011 18:44

Tacos är ju bäst. Gör jag jätteofta till mig själv, perfekt med massa rester juh! :)

Kommentera

Publiceras ej