Hej och hå onsdag!

7kommentarer

NÅGOT AV DET BÄSTA JAG VET:
1. Att bara gå halvdag i skolan, som idag och imorgon.
Idag: 8.15-12.10. Imorgon: 13.00-16.00.
2. Kyckling - varför är det så jävla gott?
3. Pengar. Can´t live with it, and can´t live without it!
4. Min Mac, hur snygg och underbar är den inte!
5. Minus på vågen, jag vill röra på mig, jag vill få det!

Nu ska jag göra läxa, nackdelen med att bara gå halvdag, haha.
Jag ska leta på en udda fin snygg restaurang i Rom, och göra ett menyförslag till ett äldre par.

7 kommentarer

Johanna

02 Nov 2011 17:26

Att en råka sket på dig? haha, kunde inte låta bli ;)



Vet du mena chokladbollarna, tyvärr jag smällde i mig båda två igår :)

Jenny

02 Nov 2011 17:58

Sv: Taaack! Ja visst blir man glad för varje minus, hur obetydligt det än är! :D



Får jag fråga dig en sak? Du behöver inte svara om du inte vill så klart :) Och vill du hellre svara via mail finns min mail här ovan :) Ibland funderar jag också på en operation. Det känns som om jag kämpar och kämpar och kämpar, men att det inte ger något (dock har jag ju fått lite minus denna gång, men inte alla andra gånger jag försökt). Har även diagnostiserad PCOS (en hormonrubbning) och min läkare sa till mig att jag ALDRIG skulle kunna gå ner i vikt på egen hand, utan att en operation var min enda utväg. Helst skulle jag vilja klara att gå ner utan operation, men OM det inte fungerar för mig så överväger jag ändå en operation... Så det jag undrar är: hur är det att leva som opererad? Negativa saker helt enkelt, som du känner inte längre fungerar eller saker som du måste avstå. Kan du supa ner dig i en riktig karatefylla liksom haha? Och hur är det med den lösa huden? Blev det massor för dig eller känner du att det är "okej" liksom? :)



Som sagt, att svara är frivilligt, och denna kommentar behöver du inte godkänna heller dom du inte vill :) Kramis!

C

02 Nov 2011 18:56

@ Tack!



Ja för tusan, nu är det bara att blicka framåt och tagga järnet!! :D

Anonym

02 Nov 2011 19:10

naw thanks sweetie <3

Vicki

02 Nov 2011 20:50

Vilka fina bilder på dig!! Såg så höstiga ut!



Går det bra med vikten??

Jag står stilla nu händer ingenting. Jag är i och för sig kanska nöjd men läkaren ville att jag skulle gå ner något kilo till för BMI:et. Får väl ta nya tag.



Allt bra annars?



Ha det gott, Vicki

DONKEN- Vince & Doas Morsa

02 Nov 2011 21:23

ojsan ja. vad gillar old folks o käka i rom då? :P



ooow tack så jättemycket! :D du är guld värd, JD!

Jag har din grej fortfarande här, det blir väl en julklapp av det istället, hahaha.. :P

inte klar med den än. men jag kommer på det varenda gång jag går in hit.... men har inte glömt helt! ;)

pöss

Sofia

02 Nov 2011 21:43

Åh en halvdag! Själv har jag haft en dubbel dag på jobbet. Hoppas jag kan jobba i turbofart imon så jag hinner träna vid fem. Gaah. Måste. Vill. Träna. Men det ser inte så ljust ut tyvärr.

Kommentera

Publiceras ej