Dumpad

4kommentarer

Jag orkar inte med spelkvällen som typ alla i klassen ska på, kör lite geografiplugg denna fredagskväll med Lillemor istället. Plugg + fredagskväll.. någon ska bort?
Måttligt besviken på att jag inte får spela någon Håkan Hellström dock.

Haft en jätte bra dag för övrigt med föräldrarna idag, varit i Mora typ hela dagen. Fikat på världens bästa ställe, köpt skor till kalla dagar - jag älskar dem. Handlat mat och massa mums, så happy just nu.
Fast världsboken ligger framför mig.

Ha en bra fredagkväll alla folkifolki!

4 kommentarer

Tigerhonan - Mamma till två

04 Nov 2011 19:38

Inte enligt appen. Den säger att jag kan gå ner ett kg i veckan med så mycket kalorier. Sen så ammar jag ju också så måste ändå få i mig ganska mycket :)

Linda aka Javamorsan

04 Nov 2011 20:03

Se där ja. Duktig du är som pluggar vännen!

Frugan med Lilla Dixie i magen

04 Nov 2011 21:02

Min dag har varit full med städande och en heöt underbar promenad med tjejerna nere på stranden. Helt okej faktiskt.



Hoppas att din kväll blir mys.

Kram

Jenny

05 Nov 2011 10:54

Sv: Hihi du är välkommen :D

Kommentera

Publiceras ej