Det går om man vill

7kommentarer

Har precis gjort klar en gratäng i ugnen, inte så smart att göra det så sent kanske. Nu måste jag vänta evigheter på att de ska svalna så jag kan göra matlådor på det.

Såhär gör man det goda iallafall för alla som vågar testa hemma:
Smöra en ugnsform
Ha i grönsaker, i mitt fall:
Morötter
Rödlök
Kålrot
Broccoli
Bladspenat
Sen ha på skivad bacon uppepå allt
Toppa med massa riven ost
Kryddor efter behag

& jag ska servera med egengjort pizzasallad, som görs:
vitkål, tomater, vitvinsvinäger, olja, salt & peppar.

Hur nyttig är inte jag då kanske?? Haha!

7 kommentarer

Ebba

15 Nov 2011 22:16

Wow! Inte för att detta har med själva inlägget att göra. Men kvinna vad du är duktig! Snubblade in på din blogg och bev helt tagen av bilderna på dig vid vänstra hörnet. Shit vilken fighter du måste vara! All credd till dig och lycka till i fortsättningen. Du fixar det här galant:)

Jenny

15 Nov 2011 22:26

Mmmmmmmmm gott! Ge mig haha :D

C

15 Nov 2011 22:26

Låter jättegott!!!! det måste jag prova! verkar inte så jäkla svårt heller för mina cooking-skills ;)

anna

16 Nov 2011 08:40

det lät verkligen gott :)

linda - en vimsig mamma

16 Nov 2011 11:28

ja sova borde jag göra, men de är lättare sagt än gjort! =/ kram

Nett

16 Nov 2011 17:27

Låter gott :)

Sofia

17 Nov 2011 19:11

Låter supergott! Bra jobbat. :)

Kommentera

Publiceras ej