Vaknar förskyld varje morgon

6kommentarer

Vet ni vad jag ska göra... typ nu?
Jag ska föra över pengar till KRETA resan så den blir betald!

Känns helt sjukt, 9e juli åker vi, mindre än 2 månader.

Och igår kväll fick jag ett sånt underbart besked som jag inte kan dela med mig av mer än min lycka, jag blev helt sprallig resten av kvällen. Kollade igenom min telefonbok, ville skrika glädjen till alla, men kom på att det nog inte var typ någon som var intresserad. Så skickade till Lina & Jenny, haha. Ni får veta tids nog.

6 kommentarer

Linda

25 May 2011 07:50

Åh så underbart med kreta :-) Vi kollade på grekland oxå, men nu har vi hittat en stuga uppe i norr istället och hyra så vi blir hemma i svedala i sommar och hoppas på underbart väder :-)



Ha en underbar dag..kram

My

25 May 2011 08:34

Haha tack :) Men snart så ska du nog springa du med.

Malin I Form

25 May 2011 10:46

Vad härligt :D Väntar på skattepengarna ocdh sen ska jag betala vår resa :D

Jannica

25 May 2011 10:47

Åh vad roligt att åka utomlands :D

Joline

25 May 2011 12:16

Åhhh va kul!! Tänk att du kan få åka dit och visa upp din "nya" kropp ; P

Katja

25 May 2011 16:24

Hejsan :O)

Åh så underbart, vill också åka utomlands!! Blåser kallt som tusan här!

Kommentera

Publiceras ej