Truth be told

8kommentarer

Saker jag stör mig på:

* Min mage som bara låter

* Mina smärtor i bröstet, kan inte andas

* Mina nya "huskamrater"

* Att jag köpte frukt istället för choklad

Varför jag stör mig på huskamraterna: Jag vill ha deras dialekt! Här snackar jag snusk engelska (inte ens världens bästa) medans dom har världens dialekt, dom är från Scottland. Riktigt trevliga typer dock. Och jag får öva språket!

Varför köpte jag frukt istället för choklad? Jag tänkte vara nyttig. Big misstake! Jag behöver för min kommande lingonvecka och för tröstätande.


Det är inte lätt när det är svårt..

8 kommentarer

Johanna

23 May 2011 18:00

haha jag brukar tänka tvärtom varför köpte jag godis och inte frukt :)

Elvira Eriksson

23 May 2011 18:01

Du borde gå och kolla dina bröstsmärtor!:o

Malin I Form

23 May 2011 18:36

Ååh, lite frukt hade inte suttit fel!

Gabriella

23 May 2011 19:19

Hej!

Svar;

Ja det gör jag! Jag gillar att se helheten av min vikt när det gått en viss tid!



Du går inte automatiskt ner i vikt, men du har en bra syn på hur du ligger till, det kan förbättra självförtroendet osv.

Men mitt tips är att du blir medlem på viktpejl.se den är verkligen jättebra!

Kram

Linda - En vimsig Mamma

23 May 2011 20:13

haha ja just ja vi har ju lingon vecka samma vecka vi =) kram

Nett

23 May 2011 20:19

Att ersätta en middag med smörgås skulle bara få mig att falla tillbaka till min gamla ätbeteende ;)

Anonym

23 May 2011 21:24

meh! Kan du ej stanna under helgen da? funderar starkt på o gå dit på lördag :P



puss

Linda - en vimsig mamma

23 May 2011 22:23

oki, fick min idag =( kram

Kommentera

Publiceras ej