Take it or leave it?

5kommentarer

Tack till alla som svarade på min senaste fråga angående matdiarys, om det är något ni vill se i min blogg varje kväll. Såhär sa ni:



Tydligen är det intressant för dom flesta, men jag är så dålig på att ta kritik så bara för att 7 pers inte vill se det varje dag, så får jag ånger om hur jag ska göra. Detta är ju inte många som har röstat, bara en del av alla som läser så det är svårt att grunda sig på det.

Men jag kör med lite matdiarys, ibland. Ofta. När jag kommer ihåg.
Så får vi se hur länge jag tycker det är kul helt enkelt.

(missa inte veckans fråga i menyn)

5 kommentarer

Uppupp

16 May 2011 13:38

Skriv det du själv vill i bloggen, tycker jag. Den som inte gillar sånna inlägg måste ju inte läsa det ;) Jag skulle inte klara att skriva matdagbok, då får jag ågren över att äta för mycket. Fast jag är ju lite knas också ^^

Jannica

16 May 2011 13:55

Gör som Du känner vännen :)

Fia

16 May 2011 15:18

Jag vill se matdiarys :D

Johanna

16 May 2011 16:37

Det är sportsligt och gratulera andra till vinsten! :)

Angelica

16 May 2011 17:39

Ja vill jätte gärna se dina mat diarys iallafall :)



Men va kul att du ska till Lille sörping imorn.

JÄTTE LYCKA TILL PÅ INTERVJUN!!! :D



Du är ju självklart välkommen o gå ett varv på byn om de finns tid över o kanske titta in där ja jobbar :)

Kommentera

Publiceras ej