Regnet kommer uppifrån

8kommentarer

Okej jag tror alla här har märkt hur mycket jag älskar solen, är det sol ute får jag panik av att sitta inne måste vara i solen, älskade solen.
Vädret idag då? Massa massa regn bara, kommer säkert fortsätta hela dagen. Men vet ni vad? Jag älskar det, mysigt, och skönt med lite omväxling ska ni veta. Bara det inte börjar åska. Jag är inte rädd för åska, någon måtta får det vara, men då kan man ju inte hålla på med datorn.

Fast anywho, jag ska ändå till Dalarna idag, hör å häpna? Vad annars liksom.

8 kommentarer

Frugan

12 May 2011 09:25

Har inte så mycket att berätta mer än att jag är sämre och måste gå igenom en massa fler undersökningar innan dom kan berätta något för mig.

Jag ger upp, jag orkar inte kämpa mer. Jag är så trött.

Malin I Form

12 May 2011 10:11

Skulle gärna vilja ha lite regn här med ;p



SV: Haha, nee, du får börja med det!

Tigerhonan

12 May 2011 10:18

Här är det sool :D Det regnade och åskade igår kväll. Usch!

Linda - en vimsig mamma

12 May 2011 11:00

bra med liote regn så gräset sätter fart =) men jag hade velat haft sol idag med =) kram

Hanna

12 May 2011 11:01

Tydligen har det åskat här inatt..

Linda aka Javamorsan

12 May 2011 11:08

Jag tycker regn är mysigt i lagom mängd!

Malin

12 May 2011 11:15

Hehe, nej, det är inte så ofta jag har så långa skoldagar heller.. Men det händer då och då tyvärr..



Man vänjer sig snabbt vid att det är sommarvarmt och sol, blir lika besviken varje gång det börjar regna :P

fanny

12 May 2011 15:06

Men det har redan åskat:-P. Typ 6 i morse i kungsgården i alla fall:-P så mysigt så^^

Kommentera

Publiceras ej