Proviva Active Tropisk

5kommentarer


När du har ansträngt dig har kroppen extra stort behov av att fylla på energiförråden och få kroppen i balans för nya utmaningar. Därför innehåller ProViva Active förutom Lp 299v en mix av kolhydrater i form av glukos, sackaros och fruktos samt högvärdigt protein i form av vassleprotein. Dessutom ingår mineralerna magnesium, zink, mangan, koppar, selen och vitaminerna C, E, pyridoxin (B6) och betakarotén.

Vad tycker jag?
Jag älskar den, smaken påminner massor om en glass man åt förr, men kommer inte på vilken. Fördelen med denna är också att den är helt len, alltså inget fruktkött, jag avskyr fruktkött i juice och dylikt.
Jag köper den lilla flaskan med skruvkork för den är lätt att ta med sig, eller köpa när man är ute och liknande. Den finns på de flesta matbutiker och kostar runt 15 kr.

Denna dryck får betyget 5 av 5.

5 kommentarer

Jannica

31 May 2011 17:18

Jaaaa :D

Katta

31 May 2011 19:11

solero shots

Nett

31 May 2011 19:33

Gott :) Jag brukar köra Proviva jag med, finns ju så många goda smaker.

Hanna

31 May 2011 19:50

Innehåller allt som jag inte får äta/dricka. Bara socker!

mrs d

31 May 2011 20:35

proviva är så underbart

Kommentera

Publiceras ej