Nu så vill jag sjunga att sommaren är min

5kommentarer

Jag var inne på HM igår och hittade massor med kläder jag vill ha, och fan så mycket fina sommarkläder dom fått in. Hittade speciellt billiga shorts, men jag lät bli dom. Dels för att jag inte hade nå pengar med mig, men även för att jag inte vet vilken storlek jag har om 1-2 månader.

I denna takt har jag väl samma, eller större. Men jag hoppas på mindre!

Förmodligen kommer jag inte ha världens finaste ben i sommar heller, men det ska inte hindra mig från att gå skönt klädd på Kreta.

5 kommentarer

Josefine

07 May 2011 12:49

Hej! Jag känner mig jätte dum nu men vill gärna ta en paus från vägningen denna vecka också. vägde mig innan och insåg att jag är tillbaka på ruta 1. Vet inte vad som hänt med mig men har tappat lusten för allt :( Men det känns som att jag börjar få lusten tillbaka. så hoppas på att vara igång igen nästa vecka. Hoppas det går bra. Kram

Malin

07 May 2011 12:56

Shorts är inte det lättaste alltså! Många modeller är ju så sjukt korta nu och det tycker jag är obekvämt, även fast mina ben nog är det jag är mest nöjd med på min kropp.. Köpte ett par jeansshorts i måndags på hm, ganska korta, men inte för korta, vill ju inte flasha rumpan liksom. Jättefina och sköna :) Det lär ju finnas shorts i sommar när du vet vilken storlek som passar, bara att du köper då istället :)

Hanna

07 May 2011 14:42

Najs! Jag skulle nog aldrig kunna ha så korta, mina ben är som fluff och duff. Hatar låren:(.. Men älskar våren!

Nadja

07 May 2011 14:49

som en stock. =) Allt bra? =)

donken

07 May 2011 16:58

skaru till kreeetaaaaaaaaa... sån jävla lyx. hihi!

och ja, det är ju inte lätt o veta vad man ska köpa när man pendlar i vikt från en vecka till en annan. (neråt, uppåt, gravid, inte gravid, går ner, tränar..) ja jag hoppas du fattar hur jag menar. det gör du nog. ;)

pöss

Kommentera

Publiceras ej