Ni får bestämma!

8kommentarer

Jag ska börja köra veckans fråga varje måndag, så att ni läsare får tycka till lite! Kul va? Ja jag vet, ibland är jag full av härliga idéer.

Men nu till en annan fråga, angående mina matdiarys jag brukar göra varje dag, alla mål jag ätit, övrigt, träning och så vidare, är det något som ni vill fortsätta se här på bloggen? Annars skriver jag det bara för mig själv liksom, no hard feelings.

Vill ni fortsatta se matdiary varje dag?
Ja
Nej
Bara ibland
  
pollcode.com free polls

8 kommentarer

Pernilla

13 May 2011 17:51

Självklart röstade jag! Är ju intressant, framförallt för din egen del då man kan gå tillbaka och analysera framgångsveckorna och fundera ut vad man kan göra bättre när det går lite sämre.. Tycker jag då haha!



Sv: Äääännu längre bort. Bor typ 5 mil innåt landet från Göteborg.

Linda - En vimsig Mamma

13 May 2011 18:57

nu har jag röstat =) vad kul att du kör en fråga varje måndag =)

nopp aldrig i hela mitt liv så japp det är ett måste att få komma dit innan jag dör =) kram

Malin I Form

13 May 2011 20:53

Alltså, jag själv är inte intresserad av det men det är ju din blogg så självklart läser jag även om du skriver det :D

Johanna

13 May 2011 21:52

ja klart du måste gå på fotboll! =)

tess

13 May 2011 22:48

ja det vill vi =)

Footprint in my heart

14 May 2011 09:11

fin blogg :D

Emma - mitt fatass

14 May 2011 11:53

Jag har röstat, klart man vill se vad andra äter och få tips och så :D Du rockar ju!!

scrapmoster

14 May 2011 14:39

Om allt går som det ska så ska jag och dottern åka till ullared på tisdag. Som det är nu mår jag bara illa men det ska nog gå över tills tisdag tycker jag. Hoppas gula klänningen fanns kvar.



Kramen i

Kommentera

Publiceras ej