Maj maj måne

6kommentarer

JESUS AMALIA vad trött jag är!!
Att gå upp kl 6 igår och hålla igång till efter 00, det tar på krafterna.

Vi hade grillning på kvällen hos kusin Johan med hans familj och min familj. Gott och mysigt, jag äääälskar grillat. Kött, potatisgratäng och sallad.

Idag ska jag fan ligga i sängen hela dagen, vilket ger ett resultat på att jag kommer må dåligt för att jag inte tränar, men jag är helt slut.

Tänk också förresten, att det är första maj - MAJ!! Helt sjukt, fort det går!

6 kommentarer

Viktkamp

01 May 2011 09:03

grillat är underbart :D

Johanna

01 May 2011 10:44

Låter som en bra dag!



ligga i sängen låter skönt---- :)

Katja

01 May 2011 11:03

Godmorgon! Grillat ÄR så himla gottigt hihi o potatisgratäng namnam.. ja, gillar sallad men, men.. ja.. hihi...

Jo, spännande att se om det blir en liten flicka eller pojke sen hihi!

Ta det lugnt denna söndag då ;O)

Kram!

Fredrika

01 May 2011 11:49

hade du en bra valborg igår? :)

Katja

01 May 2011 12:21

Hejsan :O)

Det blir en överraskning, könet.. vad jag vet säger inte bm något om det längre, säger hon eller frågar vi o hon säger blir jag inte ledsen :O) Men kommer inte göra ett specifikt könsultraljud..

Vad händer till sommaren?

Kram!

Jenny

01 May 2011 17:51

Vad gjorde du uppe och hoppa kl 06?? :P

Kommentera

Publiceras ej