JD goes LA

6kommentarer

Ni hörde rätt people, jag gillar LA - alltså LOKA!


Coconut - inte världens bästa om man är riktigt törstig och bara vill hälla i sig, men i sommar i värmen kommer den bli perfekt. Rekommenderas dock inte om man mår illa - jag har testat, jag går i god för orden.

Pineapple - Gudomlig! Jag älskar ananas, eftersmaken är nästan som färsk ananas. Smakar inte alls som läsk med massa socker och tillsatser, detta är sommar på hög nivå people!

Peachy peach - Min personliga favorit! Funkar i alla lägen, härlig mild smak av persika, och funkar när man är riktigt törstig. Även om man mår illa - den hjälpte bra där, går i god för det med.

Slutsats: Alla tre är riktigt somriga och underbart goda, rekomenderas!

6 kommentarer

Nett

29 May 2011 14:39

Jag gillar dem med.. de klarar jag att dricka för de har mindre med kolsyra :)

Malin

29 May 2011 14:54

Oh, får ta och testa dem sen! Är lite skeptisk mot coconut dock :P Men de andra två låter toppen!

Eleonore

29 May 2011 15:34

Håller med dig, Peachy Peach var ju bäst :D

Malin

29 May 2011 16:34

Dricker väldigt sällan kolsyrat, tycker inte det släcker törsten lika bra :P Men jag får testa framöver :)

Katta

29 May 2011 21:20

Jag va jätte skeptisk mot kokos grejen men den va grym! :D Love it!!!



En date... bara om den är med dig snygging ;) hahaha PUSS!

Fia

29 May 2011 22:52

Måste testa den med persika, låter precis som nåt i min smak :D

Kommentera

Publiceras ej