Jag hatar getingar

8kommentarer

Vaknar fortfarande "sjuk", ont i halsen, rinnande ögon och så on.
Funderar på om det någongång ska slå ut, eller om det bara ska vara såhär en timme varje morgon resten av livet kanske? Ett svar vore nice.

Idag är det praktik, känns som en evighet sen man var där.
Bara 3 dagar denna vecka, sen är det slut. Så jäkla tråkigt.

Fast jag ser fram emot sommarlovet, jag behöver lite ledighet. Riktig ledighet. Innan skolorna börjar till hösten igen. Denna sommaren ska bli min bästa, sommaren 2011 ska bli speciell och underbar.

Have a good day.

8 kommentarer

Linda aka Javamorsan

31 May 2011 08:37

Har slagit ut rejält här på mig. Mer död än levande har vart mitt motto i ett par dagar nu :(

Nett

31 May 2011 08:43

Och snart är det sommarlov.. På Fredag nästa vecka går sonen på sommarlov, jag får jobba i 6-7 veckor till ungefär.

Tigerhonan

31 May 2011 09:32

Det är inte pollen du reagerar mot då?

Malin

31 May 2011 09:49

Är du inte allergisk mot något då? Rinnande ögon låter ju inte så mysigt..

Pernilla

31 May 2011 09:58

Härligt med sommarledigt nu! Jag har bara en dag kvar själv o längtar ihjäl mig nu haha! ;)



Det där i inlägget nedan om tider är superbra när man ska ned i vikt. Det var regelbundna tider som var hemligheten bakom att jag loosade 15kg så snabbt. Försök bestäm ungefärliga tider för alla mål på förhand så blir det dessutom svårare att få dåliga dagar ;)



Sv: Jag hoppas att google förblir min vän för jag hatar att ha fel haha!



Du räddade min gårdag! När jag skulle sova fantiserade jag om alla roliga barnnöjen jag ska ta mig an som mamma hahaha :P

Malin I Form

31 May 2011 10:51

Hoppas det går bra på praktiken då :D

linda - en vimsig mamma

31 May 2011 11:09

Japp jag vet, har också gjort en förut fast gjorde den igen och böt ut lite ord =) kram

Jannica

31 May 2011 11:50

damn, syns du gått ner i vikt :D

Kommentera

Publiceras ej