Jag har blivit med cykel

9kommentarer

Jag har alltid haft en cykel, men aldrig varit någon cykel-tjej. När jag var mindre cyklade jag en hel del, men de senaste 2-3 åren har jag bara cyklat när jag måste.. vilket är ungefär 5 gånger varje sommar typ.

Men nu har jag fått en ny cykel av pappa, min förra var lila och alla som känner mig eller vill känna mig måste lära sig steg 1. Jag AVSKYR lila! Men som sagt, ny cykel, svart och med en tjusig korg. Jag är taggad för cykling, varje dag vill jag cykla på den.

Cyklade en sväng igår, ska fan cykla några mil denna vecka, nytänd energi!

(bild lånad från google, min ser inte riktigt ut såhär.. men typ)

9 kommentarer

Emma - mitt fatass

31 May 2011 11:53

Vad bra hörrödu =) Pepp,pepp! Jag avskyr o cykla. Får så himla ont i röven =)

rumptott

31 May 2011 12:24

ooooh nice ^^

underbart o cykla när det är fint väder ju =)

kram <3

Fia

31 May 2011 12:30

Hur kan man avsky lila? De som e så snyggt :D

Pernilla

31 May 2011 12:40

Nemen vad grymt! Härligt med lite ny energi också :)

Malin

31 May 2011 16:32

Härligt! Jag ska också köpa nåt liknande snart! Fick i födelsedagspresent att jag ska få en cykel, men jag får hitta den själv eftersom familjen bor så långt bort :P

Jannica

31 May 2011 17:05

Hejja hejja :D:D:D

Annika

31 May 2011 18:04

Åh vad härligt med en cykel! Jag har vela haft en skit länge nu, men inte nån som köper till mig :( du kommer väl ihåg den LILLA svarta jag hade när vi cykla? ingen ny sen dess :P

Ewa

31 May 2011 23:55

Cykla är ju finemang, men tänk på att cykla mycket o gärna uppförsbackar L då tar det mer än annars...för vid raksträckor kan man ju rulla och inte behöver man trampa heller speciellt mkt. Jag har vinglat runt 2 ggr. denna vår men fler måste det bli helt klart. Hehe ska vi cykla till mötes halva sträckan var någon gång kanske...?

Ha det bäst o cykla på nu.

Johanna

01 Jun 2011 18:22

Grattis =)

Kommentera

Publiceras ej