Håller huvudet högt!

9kommentarer

Kan ni tänka er att långpromenaden iförrgår gav mig ett helt nytt perspektiv igen, jag fick kraft och mer glädje i hela kroppen, och jag är taggad.
Nu vill jag bara fortsätta vara nyttig, fortsätta gå, och bränna fett.

Man fick liksom helt ny kraft, och det känns som att jag kommer klara något kilo till innan midsommar, förmodligen inte dom 7 kg som är kvar. Egentligen gör det mig inte hela världen, huvudsaken jag går ner hälften av dom, jag ska göra allt för det.

Jag är så sugen på att bara visa massa bilder som gör mig så glad, men har jag lovat att vänta till midsommar så har jag. Det går?

Jag bjuder på mitt face once again istället.

sen kom lingonveckan.. tjoflöjt

9 kommentarer

Linda aka Javamorsan

25 May 2011 13:35

Jag vill inte vänta är så nyfiken ju.



Härligt att du känner dig så inspirerad och taggad nu!

Jannica

25 May 2011 13:39

Ser fram emot att se bilder :) Det syns stor skillnad i ansiktet med :) Jag trod du kommer klara nästan de 7 kg, om inte annat har du ju gått ner så himla mkt och kan ta de enstaka kilona veckan/veckorna efter :)

Linda - en vimsig mamma

25 May 2011 14:14

du kan vänta med bilderna =) fast nyfiken är man ju =) kram

Pernilla

25 May 2011 14:27

Fasiken vad gött att höra! :D



Sv: Jamen visst kan man få lite ångest ibland, huvudsaken är den att man lär sig behärska den i guess. O inte sitter i en timme och trycker i sig chips medan man bara tänker på hur dum man är.. typ ;)

Johanna

25 May 2011 15:02

Haha ja man är verkligen lätt road..



rumptott

25 May 2011 15:29

haha den e alltids lika underbar nooot =P



kram <3

Nett

25 May 2011 16:07

Härligt hur promenader kan göra en så taggad, precis vad det gjorde med mig oxå, både då och nu :)

Anonym

25 May 2011 18:29

oh va fin bild på dig :D:D



o fin klänning!



ne fan tänkte la dt! det va en man som ringde från en affär o erbjöd mig 4 timmars jobb o jag sa att jag måste ha 6 eller 8 o kan ej ta denna då dt ej kmr gå runt för mig. då hota haan med o fråga namnet på min handläggare på arbetsförmedlingen. Fint om man ska anställa ngn ny?!!!



http://www.halsa.se/Tavla/Utlottningar/Den-nya-Atkinsmetoden/ klicka och var med och vinn en atkins bok så kan du gå ner lätt dina 7 kg!! :D



puss

tess

25 May 2011 20:01

Det ska bli jätteroligt att se bilder på dej på midsommar =) Kan tänka mej att du är otroligt fin!!

Kommentera

Publiceras ej