Gödmårnäng

7kommentarer


Bara för att Linda tidigare prisade Loka coconut, var jag tvungen att testa om den var så god som hon påstod. Och det gör också att jag måste testa dom andra två, jag tänkte negativt om coconut, jag tänker negativt om persika och ananas, så nu ska vi se om man ska sluta ha förutfattade meningar eller icke!

Recension på alla tre får ni förmodligen imorgon!

Anywho.. Mår fortfarande lite kasst, ont i magen och huvudet. Sen skulle jag inte ha något emot om det slutade regna, jag älskar sol. Är det ingen som har fattat det än eller retar ni med mig?
Ha en bra dag people!

7 kommentarer

Malin I Form

27 May 2011 10:37

Coconut lät ju lite spännande :D

Emelie

27 May 2011 10:51

Håll ut för det varma vädret kommer över kristiflygare nästa vecka. Bra högtryck i hela sverige 20-25 grader=)hhiih

Pernilla

27 May 2011 11:45

Prisat??! Hua mig haha! Den smakar ju solkräm (eller som jag misstänker att solkräm borde smaka med anledning av lukten..). Den åkte ut i gräset här hemma illa kvickt ;) Spännande att höra om de andra dock för nu vågar jag inte testa haha!



Sv: Tack! Man blir så löjligt glad över att inse hur lika man tycker om småsaker. Den mörkbruna hade jag aldrig vågat köpa för jag tog för givet att Björn inte gillade brunt (vet inte varför?). Nu visade det sig att det var hans favorit och han knappt hade vågat köpa den (han trodde jag hatade brunt) hha! Knasigt det kan bli ;)

linda - en vimsig mamma

27 May 2011 11:49

jag gillar den där nya med vatten melon!!

japp peter och sara kommer nog åka på söndag! kram

Malin I Form

27 May 2011 13:29

SV: Vad härligt att du tycker det :D

fia

27 May 2011 23:14

coconut är mitt stora beroende för tillfället. jag älskar den !

Sara | - 21 kg

28 May 2011 21:53

Me loooove coconut! Den är given på fredagkvällar :D

Kommentera

Publiceras ej