Dream a litle dream of me

8kommentarer

Åh fy fan vilken dröm jag hade, vaknade och det kändes som jag hade gråtit i 17 dagar eller något. Helt jäkla förvirrad.com alltså.

Drömde att Ellen dog, det kändes så verkligt. Och minnet av henne försvann mer och mer, till slut minndes jag inte ens hur hon lät. Sen fick jag komma och hälsa på henne i himlen (?), och "himlen" var mitt boende i Bollnäs, och där bodde hon med mina föräldrar (!!). Dom var också döda. Allt kändes för sjukt verkligt... ända tills klockan ringde.

Nu är det bara att tänka "lyckliga tankar, lyckliga tankar".

8 kommentarer

Linda

04 May 2011 07:21

Fy vad hemskt :-( Drömmar kan kännas så förbaskat verklig, men samtidigt så svåra att förklara utan att det ska låta helsnurrigt..



Hoppas du får en bra dag och kan släppa drömmen..Kram

Angelica

04 May 2011 08:29

Usch då, ja vet vad du menar. Drömmer ofta o vaknar i tårar, inte ett dugg roligt. Det kan verkligen få en att gå runt o fundera en hel dag. :/



Bad dreams bad dreams go away, good dreams good dreams here to stay! :)

Kramkram

Tigerhonan

04 May 2011 09:51

Såna drömmar med död har jag också haft. Dom känns så jäkla verkliga och man nästan gråter i sömnen och när man vaknar tror man det är sant. Jag drömde att någon sköt min katt i huvudet (ja, katterna är mitt allt typ :P) och jag var tvungen att gå kolla så han levde när jag vaknade. Helt sjukt alltså :O

Malin I Form

04 May 2011 09:51

Hmm, ingen vidare dröm! Drömde helknasigt i natt faktiskt :/

Nett

04 May 2011 11:30

Usch då, ingen trevlig dröm inte.

Linda - en vimsig mamma

04 May 2011 11:54

oj det är sånna där drömmar som brukar förstöra hela min dag =( och jag brukar också dröma så verkligt att jag vet inte om det är en dröm eller sannt när jag vakbar så jag lär ringa och kolla hela tiden =( kram

Pernilla

04 May 2011 13:11

Nemen usch vad hemskt! Bort, bort med allasådana tankar! Hoppas resten av dagen blir bättre kramar

Mumma Muffins

05 May 2011 06:57

Drömde en liknande dröm för ett tag sedan, det är så himla jobbigt! Men som sagt, bara en dröm! kram!

Kommentera

Publiceras ej