Dalkulla all in

6kommentarer

Idag ska jag till Kupolen, woopido!

Tänkte jag skulle prova på att köpa strumpbyxor.. kanske.
Jag hade ett par nya hemma med jätte fint mönster, satte på mig dom igår men det blev typ 700 hål (?) så fick slänga dom på en gång. Är det då värt att prova med nya? Sen vet jag inte om jag skulle vara bekväm i ett par, dom är praktiska att ha men hur feta ser benen ut?
Ja det tål att funderas på ett slag.

Annars vet jag inte om jag ska köpa något, fast det är ju kupolen. Har jag någonsin kommit tomhänt därifrån? Inte vad jag kan minnas.

Dags att käka frukost kanske? Jag har jordgubbar!

6 kommentarer

Nett

28 May 2011 09:11

Hra jordgubbar jag med, men det blir till tårtan imorrn ;) Ha en bra dag!

Vicki

28 May 2011 09:27

Det går bra efter op. Fast det går trögt med vikten. Har fortfarande de sista kilot som inte vill försvinna. Har 2veckor på mig sedan går jag på semester och då har jag sagt att det ska stå minus 30kilo på vågen.



Ha en trevlig lördag,Vicki

Nett

28 May 2011 10:13

Nog lär det hinnas med fler bilder, men lär säkert bli ett långt uppehåll under dagen och de bilderna kommer in till kvällen :)

Nett

28 May 2011 10:18

Ahhh.. Hoppas att du hittar bra "ting"

Emma - mitt fatass

28 May 2011 10:56

sv: Man kan beställa via gymgrossisten eller mmsports =) Finns så man kan beställa en smak av varje =)

Malin I Form

28 May 2011 11:11

Ojdå, det var ingen bra kvalitet :/

Kommentera

Publiceras ej