Baby godbye

8kommentarer

Man bara måste älska blogg.se och deras ständiga problem.

Dock har det varit skönt med en liten blogg paus, men jag kan känna eran panik dock, haha. Men nu är jag tillbaka, på gott och ont och allting på en gång.

Har suttit ute i solen ett par timmar med Jessica, snackat och käka jordgubbar. Jag menar, hur underbart är livet på en skala?

Nu ringde Hanna mitt i inlägget, så ska följa med henne upp till brukshundklubben (nånting?) käka sallad och sen åka iväg på nåt.. kommer inte ihåg vad det heter, men anyway, jag har saker att göra vilket gör mig glad att slippa sitta alone!

8 kommentarer

Ewa

09 May 2011 19:06

Ja nog blir man tossig när saker o ting inte fungerar.....Hördu du jag hade sagt fel datum till dig jag åker till Bollnäs i morgon tisdag redan är du där då och ska hem till Gävle med någon av de X-tåg jag skrev så kan du ju slå en pling eller messa du har mitt nr. i din mejlbox.Ha en skön måndagkväll.

scrapmoster

09 May 2011 20:04

Du ser så fin ut vännen. Solbränd och glad - det säger väl allt. Vad gjorde du för att bli av med dubbelhakan????? Trodde min skulle försvinna också men NEJ DÅ det finns minsann kvar ta mig tusan...morr...



Kramen i

Linda aka Javamorsan

09 May 2011 20:24

Ja du blogg.se är underbart not



Hoppas du får en skön afton goa du Kram

Johanna

09 May 2011 21:51

Ja texten är underbar! Så talande.... därför passar den bra i hallen :)

Katja

09 May 2011 23:23

Hejsan.. :O)

Vad fin du är.. .O) <3

Var jordgubbarna goda?

Selena

09 May 2011 23:52

Har försökt lämna mitt resultat sen i går morse... men nu fattar jag varför det inte gick. Surt att det ska krångla så! Byt till blogspot.com istället... =0)

Här är iallafall mina siffror.

Selena (måndag) - 0.5 kg (-17kg)



Fint kort på dig! Kram

Anonym

10 May 2011 00:14

Min blogg verkar inte fungera. Syns inte det jag har skrivit suck....fast jag gjort som det står ggr....Avakta orkar inte starta en ny blogg på ett nytt ställe

Nett

10 May 2011 00:40

Bloggpaus kan vara riktigt skönt ibland ;)

Kommentera

Publiceras ej