Ashole

9kommentarer

Det har inte funkat att uppdatera på kvällarna på hela veckan, skit blogg.
Så mina matdiarys har jag inte kunnat skrivit, men det har inte varit något speciellt heller. Varken med mat eller träning, jag kan visa det värsta.

Träning:
Måndag -
Tisdag -
Onsdag -

Det känns super bra.. (??)
Jag har noll ork, inspiration, motivation och alla andra tion. Det går bara inte, sen att det bland annat snöat, regnat, blåst och varit förjävligt kallt hela tiden gör ju inte det hela bättre heller. Få se om det blir nånting idag eller ej, jag skulle inte satsa mina pengar på det direkt.

Hur gör en bloggerska som jag, med viktblogg med tips, inspiration med mera, när hon hamnat i en grop? Well, hon talar om det. Ärlighet är en fiskares bäste vän. Ni kan skriva pepp, så ska jag ta till mig och tagga!

SKÅL!
En bild från en bättre tid - april.

9 kommentarer

Rumptott

05 May 2011 12:46

PEPP gumman..

du klarar dig igenom de här..

kram <3

Anonym

05 May 2011 12:55

Hej!

Gropar får man naturligtvis ha, men jag tänkte ge ett litet tips ändå om du vill.

När jag hade en grop senast i mitt tränande så köpte jag mig en pulsklocka. Jag köpte pulsklockan i somras och jag har inte haft en enda grop sen dess då den får en att vilja orka gå längre, orka springa längre, se om konditionen blir bättre m.h.a. pulsen och också se hur mycket man klarar av att förbränna på så kort tid som möjligt.

Haha, kanske är jag dum men den jäkla klockan motiverar mig mer än en levande varelse kan göra, haha =)

Ewa

05 May 2011 13:38

Tja, jag är i den gropen me´just nu sååå vi får väl peppa varann L Jag ska i alla fall ta mig i kragen och gå på REHAB träning idag och riktigt snart faktiskt....ska bara packa ner det sista. Jag skickar ett privat mejl till dig så får du mitt telenr. så kan vi smsa oss imellan ang. den 11 maj. Jag hoppas min sms funktion funkar snart just nu kan jag bara ta emot men ej skicka. Skumt eller hur?

Ha nu en bra helg och ut på en liten vandring runt sjön i Bollnäs eller var du nu befinner dig L

Lina S

05 May 2011 14:19

åh, svårt jag brukar ladda ipoden med ny peppande musik och ta en rask promenad bara för att kicka igång mig lite :)

Pernilla

05 May 2011 15:17

Tråkigt då, nästan dax att byta portal?! ;)

Man är sällan på topp jämt, men snart, snart, snart blir det bättre väder och då är vi igång igen! Kramar



malin

05 May 2011 16:09

vi kanske kan hjälpa varandra :)

Sanna

05 May 2011 19:21

Det är ju bra att du skriver om det, det är ju det man gör när man känner sig så. För att få pepp!



Du är snart igång igen ska du se :)

Angelica

05 May 2011 21:20

Du är bara mänsklig! Och bara du skriver så blir man glad..

YOU CAN DO IT!! ;p

Katta

05 May 2011 22:34

Word my sistah!!! Vi har gått ner i vikt tillsammans nu ska vi ta oss ur denna äckliga fucking fitt svackan tillsammans! Hand i hand? Tills mål? Remember? PUSS! <3

Kommentera

Publiceras ej