Onsdag

11kommentarer

Godmorgon alla fans! Hur fan är läget?

Själv känner jag mig tröttare än någonsin, och väldigt mycket förvirrad. Jag blir alltid nervös när det är första dagen med någonting. Och nu är det första dagen på Faluns turistbyrå, det kommer säkert vara jätte bra, jag känner det. Men ändå är jag nervös. Sjukt irriterande.

Kommer hem vid 18 tiden eller något sånt, det blir långa dagar.
Tur att blogg.se har blitt jäkla bra, så man kan tidsinställa inlägg, puss!

Fördelar med blogg.se:
- tidsinställning
- enkelt att göra fina designer
- bra adress

Nackdel med blogg.se:
- att det ofta krånglar och inte funkar

Det må vara mindre nackdelar, men den väger upp och vinner ändå!

11 kommentarer

Benita - IAATC.se

23 Mar 2011 08:21

Här är vi pigga iaf :D

Eleonore

23 Mar 2011 08:38

Håller med om att blogg.se är bäst i slutändan :D

Rumptott

23 Mar 2011 09:20

hm nja men ah haha.

vill ju seriöst ha någon mer IRL lr va man ska säga.. =) tror du förstår hur jag menar =D



har inte så många som läser min blogg längre.. =P

så ja haha..

men kan kanske bero på att jag inte bloggar så mkt lr kommenterar någonstans heller knappt =P



kram <3

linda - en vimsig mamma

23 Mar 2011 09:30

hej hej!! jag är väl ditt största fan!! =)

kul att du blir i falun nu! japp vi köpte bb-live 2 dagar innan det började sändas för då fick man det billigare! =) jag är helt beroende =) haha kram

Nett

23 Mar 2011 09:49

De fördelarna du har har jag med på wordpress.. Problemen som kan uppstå, de uppstår nästan överallt tycker jag oavsett vart man bloggar. En extra fördel som man har med wordpress är att man kan ha både låsta och öppna inlägg i samma blogg.



Hoppas att det går bra på turistbyrån!

mrs d

23 Mar 2011 10:09

men painta då! =) godmorgon ^^

Emma - mitt fatass

23 Mar 2011 10:16

Blogg.se är helt klart enklast tycker jag =)



Och lycka till, kommer gå kanonbra :D

Malin I Form

23 Mar 2011 10:56

Sv: utan kanel? :O men då blir det ju inte alls samma sak, haha!

Sanna

23 Mar 2011 11:41

Det är klart det kommer gå jättebra för dig idag, inget att vara nervös för :P



Sv: Åh, du skriver alltid nåt snäll så man blir glad, keep it up! :D

Linda aka Tokmorsan

23 Mar 2011 11:57

Tröttnat på alla gratisbloggar punkt slut. Nu när jag kör eget känns det toppen!

Inga problem och jag styr själv. Kan också tidsinställa. Jag kan låsa valda inlägg och ja jag kan gör exakt vad jag vill!

Pernilla

23 Mar 2011 14:07

Äh, det kan man ju göra med wordpress med ;P

Hoppas det går bra på praktiken! :)

Kommentera

Publiceras ej