Ny bikini

12kommentarer

Det här med badkläder är sjukt svårt, what to have? Jag verkligen avskyr baddräkter, tycker inte alls de är fint. Eller dom som är fin skulle inte passa mig. Så jag har beställt en bikini, inte en chans att jag skulle gå runt i endast bikini i sommar på stranden, möjligtvis vassen men knappt det. Någon måtta får det vara!
Jag har köpt en bikini som jag kommer använda när jag ligger och solar. När jag ska resa mig upp eller så tänker jag ha badlinne över.

Mycket dumt har jag gjort, men gå runt i bikini och visa min stora mage med massa ärr från bristningar och operationen är inte något jag ska!
Guldbikini har jag köpt. Inte riktigt som denna, men nästan.

12 kommentarer

mrs d

24 Mar 2011 17:33

:) verkar iaf som en fin bikini.



jag letar baddräkt. snygg, så de e svårt. tycker de känns jätte fel att springa omkring sådär halvnaken. ^^

Jannica

24 Mar 2011 17:41

Jag tycker det är modigt am människor som vågar gå på stranden trots bristningar och ärr och allt vad man kan ha. Så tycker inte du ska täcka över. Du är du och du ska inte dölja det :)

savannah

24 Mar 2011 18:45

jag kör stenhårt på baddräkt! likadan skärning i bysten och såntdär snöre i nacken, känner mig dock inte bekväm i skiten. jag skulle aldrig visa mig i bikini på stranden men jag ä-l-s-k-a-r att bada, går inte att inte bada på somrarna, så då får man kompromissa!

Nett

24 Mar 2011 18:59

En annan har bristningar men det skiter jag i, jag har haft bikini ändå ;) Jag äter sällan på Mc, men idag blev det bara en big mac, alltså endast burgaren ingen pommes.

Johanna

24 Mar 2011 20:11

beställde en bikini, men fick skicka tillbaka den, mina tuttar var för små haha

My

24 Mar 2011 20:30

Tack för din kommentar! :)

Weightloss-warrior

24 Mar 2011 20:49

Baddräkter är underskattat! Jag köpte en jättefin baddräkt på lindex som är mörkblå och vita prickar, lite pinup stil på den och med axelband band man kan ta bort. Den var i lite starkare material och formade min kropp riktigt snygg så det blir den i sommar igen, även om jag går ned i vikt.. Kommer nog aldrig bli bikinibekväm hur många kg jag än går ner :P

Malin I Form

24 Mar 2011 20:49

Vad snyggt med en guldbikini!

Frugan

24 Mar 2011 21:55

Åhh vad snygg, vill med köpa bikini, men får vänta tills jag har gått ner mer.



Är så besviken så du anar inte :(

scrapmoster

24 Mar 2011 22:06

Jag köpte också en ny, fast baddräkt med kjol på. Lite tantvarning kanske men den är grymt fin på och ser inte ett dugg tantig ut faktiskt. Dessutom så täcker den låren och det är de jag inte gillar....



Kramen i

Sanna

25 Mar 2011 10:13

Jag använder också bikini, för jag gillar inte alls baddräkt även om det döljer bristningarna. Men själv ska jag nog inte köpa ny förän jag är under 80kg! :P Ett tag kvar tills dess..

Pernilla

25 Mar 2011 12:02

Äh, det spelar väl ingen roll hur man ser ut när man väl har gått ner i vikt anser jag! Du har ju gjort något åt det min vän :)

Kommentera

Publiceras ej