Läsarfråga

5kommentarer

Måste bara fråga, är det något speciellt du blir peppad av? Känns som om jag skulle tappa lusten att ens fortsätta försöka..

Svar: Det är så sjukt mycket som peppar mig, men i grund och botten är det förändring. Att se en förändring på sig själv efter ett x antal kilon är en glädje som är svår att beskriva om man inte upplevt det själv. Grejen är att jag kan se mig själv i spegeln, och tänka på en gammal bild hur jag såg ut förut. Och försöka föreställa mig mitt gamla jag i spegeln, men det är sjukt svårt. Man förtränger sånna saker way för fort.
Man vill bara ha framtid, framtid, framtid. Ibland för fort.
Men att se förändringen gör att man inte kan sluta peppas!

Självklart blir jag även peppad av god & nyttig mat, er läsare - jag vet hur många ni är, och hur många som lägger ner energi på att skriva till mig, love it, sen såklart sommaren. Sommaren peppar mig sjukt mycket just nu, jag vill ha sol, bad och en grill. Och en klänning för fan. Ursäkta tjatet om klänning, men jag ska ha en.

5 kommentarer

VIKTig dagbok - 47kg ska bort

02 Mar 2011 15:51

Bra inlägg! Klart du ska ha en klänning för fan! :*

Linda aka Tokmorsan

02 Mar 2011 16:55

Klart du skall ha en klänning. Just nu peppas jag mest av att mina systrar skall få samma operation som dig. Jag behöver ingen men måste ner i vikt. Blir peppad av det dom gör. Jag menar kan ju inte godkänna att någon av dom blir snyggare än mig liksom!

Malin

02 Mar 2011 17:01

Testade just den klänningen i söndags, i min vanliga storlek, men den var för stor! Det är alltid roligt när man kan ha mindre kläder, det peppar mig :)

Ida L

02 Mar 2011 19:10

Jag läste din blogg för första gången idag och jag måste bara berömma dig för att jag blir riktigt motiverad av läsningen! Ska definitivt börja följa den!

KnY

02 Mar 2011 20:15

Det är viktigt med klänning!

Kommentera

Publiceras ej