Fina fredag

11kommentarer

Tjena hur har eran dag varit? Min har varit topp!

Vi åkte till Söderhamn efter frukost, kollade runt på stan, åt god mat och kollade lite mer runt i stan. Mysigt ställe, jag köpte nya skor också. IGEN, jag får nå fel.
Detta var mitt 5e par bara iår, haha. Skomani? Öh nej.
Ni får se dom imorgon people, jag loooooovar!

Har precis käkat veggosallad, och nu är de dags för film.

Köpte förresten presenter till lill-Tilda som fyller 1 år snart, gobiten!

Lärt sig gå har hon gjort också, kolla in tjusiga nya skorna!

11 kommentarer

Nadja

04 Mar 2011 20:10

ja precis. =) Så behöver man inte jaga bilder sen. =) Söt bild. =)

Linda - en vimsig mamma

04 Mar 2011 20:23

vilken gullig liten tös =)

härligt med nya skor! kram

Malin I Form

04 Mar 2011 20:30

Haha, behöver egentligen nya skor med :/



SV: Ja, det har vart något problem med Shape Me Up, igen..

Felicia

04 Mar 2011 20:46

Hejhej, jag lottar ut en bloggsvar inbjudan på min blogg, något som intresserar dig kanske :)?



http://felicialangstrom.blogg.se/2011/march/bloggsvar-inbjudan.html#comment

Emmelina

04 Mar 2011 21:40

Haha tack du! det är min söta bästis!

hehe så lite så!

Gå gärna in på min blogg och rösta på mina bilder, senaste inägget, uppskattar verkligen varenda röst!

Lina Pina

04 Mar 2011 21:46

Ååå så duktig hon är lilla Tilda, och söt oxå hihi :D

tess

04 Mar 2011 22:07

jag älskar skor! :D



sv. haha tyvärr kommer jag intefå något av det, men man kan ju drömma ;)

Johanna

04 Mar 2011 22:53

Må så vara, jag tycker de flesta dialekter har sin charm jag....



Haha hur skall du kunna ha en skånsk kille om du inte fattar vad vi säger?! :)

Pauline

04 Mar 2011 23:05

Tar tid på mig att svara märker jag. Ber om ursäkt. Börjat piggna till nu iaf :)



Tror faktiskt tyvärr inte de skulle vara kul... Hon var problem då, och är värre nu. Jag hamnade i en svår period när jag umgicks med henne, och vill inte tillbaka dit. Men visst saknar jag henne, men börjar bli van vid avskalning av vänner, hon var bara en av de första känns de som ibland.



Men skor är kul! ;) Har jag kommit på på senaste iaf O.o Trodde jag aldrig skulle ske med mig.

Och sött barn ^_^ Hoppas hon får en underbar födelsedag! :)

emelie francea

05 Mar 2011 05:01

Kika gärna in på min blogg & lämna ett fotspår! :)

Ber om ursäkt om du inte vill ha spam.

Nett

05 Mar 2011 08:15

Vilken söt liten tjej :)

Kommentera

Publiceras ej