Då var det torsdag

10kommentarer

Tjena godmorgon tja hej!
Här ligger jag och min m-mage och försöker få ihop ett personligt brev till höstens skolsökande. Jag har bestämt mig vad jag vill. Nu är det bara att se till att komma in. Fast där känns det inte positivt.
Men jag gör ett försök istället för att ge upp före.

Det blir Dalarna om ett par timmar. Falun, Borlänge & Gagnef.
Mina favoriter är Falun, Leksand & Rättvik. Men dom två sistnämnda får bli mer till sommaren, för det är mina sommarpalats sedan barnsben.
Har ni någon favorit stad/ort i Sverige som är mysig och speciell?

10 kommentarer

Linnéa

31 Mar 2011 10:27

Helloo :)



Fick godkänt till operation så inom ett halvår blir de äntligen av :)

Har inte hunnit blogga om de så jag skickade här istället :)Kram

Vicki

31 Mar 2011 10:32

Vad är det du vill läsa till??



Jag tycker det finns så många fina platser i Sverige fram för allt på sommaren. Hudiksvall är en sommarfavorit. Sedan har släkten en stuga mellan Hudik och Delsbo som är underbar på sommaren. Så där har jag tillbringat många somrar i mitt liv. Jag gillar även Karlskrona, ja det finns så många.



Nä, jag fick min operation betald. Jag fick berätta mina mål på vc och hade då 30kilo sedan blev det operation efter ett antal månader.



Behövde du ha ett visst antal kilo för att få operationen betald?



Vicki

Ewa

31 Mar 2011 11:05

Västervik är en mysig sommarstad jag bodde där under mina sommarlov när jag var yngre. Åker dit ibland men tyvärr allt för sällan. Har "hittat" min gamla lekkamrat jag hade där som liten så det är kul. Den tjejen brukar jobba i vår kommun mellan varven. Världen är liten ibland.

malin - mamma till nova ♥

31 Mar 2011 11:31

Ellerhuur! Men nu verkar våreen vara här igen ;P



Västkusten och Lysekil är ett favvo ställe för mig :)

Malin I Form

31 Mar 2011 12:07

Skönt att du har bestämt dig :)

Hmm.. städer.. Ja, Varberg, Jönköping, Gränna och sen får jag nog hålla med om Rättvik :)

Viktkamp

31 Mar 2011 13:07

lycka till med skolsökandet =)

mitt smultronställe är varberg <3

kaffehörnan

31 Mar 2011 15:27

Skönt du bestämt dig

Pernilla

31 Mar 2011 16:38

Klart du kommer in! Jag kom ju in på min utbildning och jag var minsann ingen stjärna i plugget vill jag lova haha!



Sv: Jadu, 20 sep visade första ultraljudet. Men var ju ganska tidigt så är väl kanske inte så jätteexakt, jag vet inte ;)

Sanna

31 Mar 2011 19:02

Åh, vad ska du söka för något roligt? :)

Matilda

31 Mar 2011 20:09

Mina sommarfavoriter är Norberg i Västmanland och Örnsköldsvik i Västernorrland. =)

Kommentera

Publiceras ej