Tisdag

10kommentarer

Hallo people!

Jag är en aning nere idag, som många andra dagar på senaste tiden. En hel del problem som jag icke kan dela med mig av, men hoppas det blir bättre väldigt snart innan jag går in i en dörr (palla vägg!)

Sen börjar det bli tråkigt att inte kunna uppdatera om sig själv, dagarna till midsommar känns längre och längre. Jag längtar efter att kunna visa mer av mitt fula tryne och denna hemska kropp. Även om ingen vill se så känner jag ett visa behov.

Hoppas ni har det bra..

10 kommentarer

Katarina

14 Jun 2011 11:16

Men kan du inte lägga upp en bild på dina fötter så vi får se nånting av dig iaf? ;)



Annars: skriv ner det du egentligen vill skriva i ett word-dokument som du kan publicera efter midsommar. :)

Viktkamp

14 Jun 2011 11:30

Du är inte äcklig, varför tala så om dig själv? Inse vad du lyckats med, du är vacker och ska vara otroligt stolt! Såklart vill vi alla se din underbara kropp =) Kramar

Malin I Form

14 Jun 2011 12:48

ååh men midsommar är ju jättesnart.. håll uuuuut!

Malin

14 Jun 2011 12:55

Men nu är det nära! Det ska bli så spännande att se! Tycker jag har kunnat skymta en smalis på det lilla man har sett på ansiktsbilderna ;) Kram

Nett

14 Jun 2011 14:10

Hoppas att du snart kommer uppåt och inser att du är fin som du är, du har nått långt och du.. snart är midsommar här.

Eleonore

14 Jun 2011 14:28

Ska bli så kul att se den slutgiltiga förändringen, du som kämpat så bra :D

Matilda

14 Jun 2011 15:45

Var med och tävla om en personligalmanacka på min blogg!

Johanna

14 Jun 2011 16:22

inte kul och läsa du är nere.... :( du behöver en trappa så du kan gå upp ;)



ja tid och pengar vore inte fel :)

Nadja

14 Jun 2011 17:04

oki. =) Allt bra idag? =)

Anonym

14 Jun 2011 17:22

fan gumman hoppas du mår bra snart e här ifa du behöver prata

Kommentera

Publiceras ej