Tisdag

8kommentarer

Sov sämre än en mygga inatt (kan tänka mig att dom inte sover eftersom som surrar runt skallen hela tiden) (jag hade ingen i rummet inatt) (bara en påpekelse) - har jätte ont i magen. Nej, JD är för tillfället ur banan. Det är en sån vecka helt enkelt. För saker som händer som jag icke kan ta upp här. Ni får veta att det är illa, och att ett beslut väntar.

Idag ska jag iallafall träffa fina Elin & Emelie. Vi ska ta en fika i Sandviken vid 4-tiden. Sen ska jag och Em iväg och sola, och umgås alone för Elin ska iväg. Jajemän, så ser det ut idag.
Och nej, idag ska jag inte vara onyttig. Framförallt inte med dom, fulafeta jag kan inte sitta och käka kladdkaka med två snyggingar.

8 kommentarer

Johanna

21 Jun 2011 10:25

100 premisar på bloglovin... :P

Nett

21 Jun 2011 11:37

Finns säkert något annat gott du kan äta :)

Malin

21 Jun 2011 12:13

Ja, lite.. fast det känns bättre idag tack och lov.. Kan behövas en sån där dag när man knappt gör nånting alls för att man ska orka med.. Inte bra att du mår dåligt heller tycker jag! Hoppas du kommer kunna ta ett beslut som du blir nöjd med!

Malin

21 Jun 2011 12:33

Okej, ja, det kan ju både vara jobbigt att behöva ta beslut själv och att inte kunna ta beslutet själv :P



Ska bli spännande att se dig snart iaf, jag är så nyfiken!

Johanna

21 Jun 2011 13:36

haha du får fråga vem dem är hihi :)

Linda aka Javamorsan

21 Jun 2011 16:53

Usch då låter inge skoj vännen! Hoppas du känner dig bättre snart Kram

Anonym

21 Jun 2011 17:50

vad har hänt :O

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

21 Jun 2011 23:04

Brukar det vara problem med blogresponse!?

Nu är det så att sidan inte laddar och det bara kommer upp"sidan kan inte visas" brukar det vara så? :)

Kommentera

Publiceras ej