Svar på tal!

6kommentarer


Hej och hå anonym!
Som det står i menyn har jag gjort en gastric bypass operation, det var så jag gick ner alla mina första kilon. När det tog stopp 6 maj, gjorde jag ingenting. Dålig som man är ibland.

1 juni började jag med lchf, skulle jätte gärna säga hur mycket jag gått ner sen dess men det går inte. Kommer sen till midsommar. Men om du vill gå ner 10 kg iallafall, fram till frågan liksom:
LCHF! - det är mitt bästa tips, första veckan kan du gå ner 3-4 kg, kanske mer beroende på hur din kropp är och hur noga du kör det. En strikt lchf diet och du kan gå ner dina 10 kg på... jadu, 2 månader? Jag vet inte hur lång tid, jätte svårt att veta hur din kropp är. Kan gå fortare eller ta längre tid. Men det är en effektiv viktminskningslivsstil. Testa vet jag!

Läs igenom min LCHF kategori för lite tips som finns, och som kommer...

6 kommentarer

Eleonore

11 Jun 2011 18:08

Det låter toppen med LCHF, verkar funka bra för dig! Hur går det i era utmaningar? :)

Johanna

11 Jun 2011 19:17

oh vad kul! Är du där den 5juli måste vi absolut träffas vore super kul =)

Nett

11 Jun 2011 19:26

Bra när man hittar det som funkar :)

charlie

11 Jun 2011 19:36

naw thanks!



Oh sweet, can't wait! Nu e dt bara 8 dgr kvar till min vägning :)



fan vad sweet att du e frälst av lchf synd att dt ej e atkins men still. e as glad för din skull!

Johanna

11 Jun 2011 19:59

oh vad kul!



jag skall hälsa på vänner och lite bloggare troligen och bara ha lite semester :)



vad skall du göra där?

Malin I Form

11 Jun 2011 19:59

Jaa, man går snabbt ner men jag kan inte leva efter det, funkar icke. Men alla är vi olika :)

Kommentera

Publiceras ej