Onsdag

7kommentarer

Jag mår så jäkla kasst, sov inte alls bra heller. Tog flera timmar och somna, sen vakna varje timme av att ha ont. Vet inte om det är något med operationen, lchf-maten eller vad? Men det är något med min mage, får håll och svårt att andas hur lätt som helst. Bara av att ligga still.

Anywho, tänker masa mig iväg idag iallafall, heldag på Orbaden. Har aldrig varit där, vet knappt vad det är för något. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det heller av flera olika skäl.

Jaja, sluta gnälla och äta upp frukosten kanske? Vore nog smart.
Ha en bra dag!

7 kommentarer

Katta

08 Jun 2011 07:25

vi hade ju kunnat hållt varandra sällskap. jag tror jag somnade vid 3 nånting. sämst... :( <3

rumptott

08 Jun 2011 08:14

hm jag tycker du borde gå t läkaren med de där jag.. =/

kram <3

Jannica

08 Jun 2011 08:21

hoppas det känns bättre snart! kanske känslig för laktos och sådant? du äter en del mejeriprodukter nu när du kör lchf antar jag?

Linda aka Javamorsan

08 Jun 2011 09:08

Inte vara sjuker nu vännen. Vad det än må vara så sänder jag massa kry sig kramar!

Johanna

08 Jun 2011 11:36

haha du tycker det?

nej jag har lagt ner killar helt så fru har jag 0 planer på och bli :)

Malin

08 Jun 2011 11:39

Om Orbaden är det jag tror så är det jättefint där! Haha :)

Anonym

08 Jun 2011 12:55

Det är sockeravänjningen. Håll ut. Det kommer vända och bli bättre. Alltid ett helvete att börja med lchf men det är ju inte så konstigt när man har ätit kolhydrater i princip varje dag i hela sitt liv. Klart att kroppen reagerar när den inte får i sig det den brukar.

Kommentera

Publiceras ej