Nolla på ingång

10kommentarer

På något höger eller vänster lyckades jag ha roligt åt mig själv en hel kväll/natt. Elin hade roligt åt mig också, jag är inte för egokär.

Jag ska erkänna.. detta är hårt:
Ni som följt med i bloggen en längre tid missade nog inte att jag råkade erkänna ett flertal gånger att jag tycker N från big brother är snygg. (skriver inte ut hela namnet ifall det går att google söka, pinsamt läge)
Anywho, han var ju på Snaps (förstås eftersom han jobbar där) i onsdags när jag och Elin då var på besök. Snyggare än i rutan. Och där kommer vi in på mitt höger vänster.
För hela kvällen gick jag och sa: Ta mig i skymningen! (lite för full, tackar som frågar)




Dagen efter..
Elin: Hahaha, din jävla skymning
JD: Ja men vadå, lite midnatt skoj
Elin: Vet du vad skymning är?
JD: Ja? Klockan tolv?
Elin: Haha, nä, det är tiden mellan dag och natt.
JD: Ja, tolv.. då blir det ju ny dag?
Elin: Nej typ när solen går ner, på sommaren kan det vara vid tio, och på vintern vid tre.
JD: Tre på natten?
Elin: Inga kommentarer..

Whatever with the damn time liksom, I take you anytime. HAHA

10 kommentarer

Jannica

28 Jun 2011 20:30

hahaha go du är :)

Jenny

28 Jun 2011 21:36

haha definitivt dagens garv :D grattis

Malin I Form

28 Jun 2011 21:55

Haha bra där :D

Johanna

28 Jun 2011 22:17

hehe okej, gör det... :)

Shiko

29 Jun 2011 00:43

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning

Skulle bli sjukt glad om du tog lite av din tid för att rösta.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, knappa in koden & tryck på "rösta här"...Är otroligt tacksam! <3

linda - en vimsig mamma

29 Jun 2011 04:15

hahaa..

oki på så vis =) krma

Nadja

29 Jun 2011 07:36

Igår så gjorde jag hemmagjord jordgubbssaft, jordgubbssylt och flädersaft. =) Sovit gott? =)

Anonym

29 Jun 2011 07:52

hahahah du e awesome o sånna kvällar e awesome



mums m corona!

Nett

29 Jun 2011 08:24

Och är det samma som jag tror så har han visst en blogg med ;)

n00bis

29 Jun 2011 08:52

http://lmgtfy.com/?q=skymning

Hihi =)

Kommentera

Publiceras ej