It's my climb!

4kommentarer

Nu har jag precis kommit hem och fått lite mat i magen. Haft jätte trevligt med tjejerna, vi satte oss på Wayne's uteservering i typ två timmar och snackade. Jag köpte ingen kladdkaka eller dylikt - wei!

Däremot lyckades jag inte slappna av helt, har för mycket tankar i huvudet. Önskar jag kunde slappna av bara och inte tänka på det. Att bara ha roligt, bara vara JD - den som alla älskar, haha!
His voice makes me sad, I want to hug him so bad..

Imorgon ska jag till Stockholm för en natt, ska försöka för hela min skäl att bara slappna av och ha roligt. Inte tänka på något annat än vad jag ska beställa för drink härnäst *smile*

4 kommentarer

Johanna

21 Jun 2011 19:49

Tack så mycket =)



fun med sthlm, jag längtar dit nu...snart så =)

Anonym

21 Jun 2011 20:03

oh vad spännande när ska du publicera resultatet? Sj blir dt mellan 10-11 :P haha tvångstankarna igen lixom



okej men behöver ej publicera? eller om du vill ta d via sms?



massor av kramar iaf

Malin I Form

21 Jun 2011 20:17

Jobbigt med en massa tankar.. du kanske skulle testa meditation? :)

Linda

21 Jun 2011 21:56

Jag ser ändå inte fotjäveln på den bilden. Har fan kollat typ tusen gånger!

Kommentera

Publiceras ej