HEJ

5kommentarer

5 kommentarer

charlie

27 Jun 2011 10:05

aw thanks honey. ah han älskade all uppmärksamhet!

Eleonore

27 Jun 2011 10:52

Hoppas du haft en underbar midsommar, har du avslöjat slutvikten för midsommarvägningen än? :)

Ewa

27 Jun 2011 11:04

Hej JD. Kul det var att se din förvandling från överviktig till SMAL Du är riktigt söt nu och man ser att du glittrar av glädje o lust. Håller med dig om att "dallret" runt armar, ben o mage inte är speciellt kul. Vi får leva med det ett tag till och sedan när vi har gått ner färdigt ja då kan man snacka om en operation, det finns ju några att välja mellan i dag kanske fler om ett halvår vem vet? I går var jag o inhandlade nya trosor i stl. M!!! lite skillnad det mot förr då stl. var 54-56!! Förvånad o glad så klart. Min vikt pendlar rätt mkt. efter denna "godishelg" så är det förståligt. Nu blir det andra bullar och förhoppningsvis mer viktnedgång. Tack för din pepping och dina inlägg i min blogg. Nu finns det mer att läsa. Ha en riktigt bra vecka nu.

Josefin - SAME OLD STORIES

27 Jun 2011 11:20

sv: okej vad skönt :) jag tröttnar lätt när jag inte får äta nåt annat :D

Johanna

27 Jun 2011 13:33

just nu är det bara en jag bestämt med.... :) men det kan säkert trilla in någon till :) har lite vänner med jag ska hinna träffa... :)

Kommentera

Publiceras ej