God jul och glatt påsk

7kommentarer

Hejsan hoppsan, tack för alla fina kommentarer på både viktminskning och bilder och allt - ja ni är bara för bäst helt enkelt! Så är det.

Jag har precis kommit hem från en heldag ute i solen, först midsommarfirande i Torsåker med midsommarstång, sång och dans. Sen maräng och jordgubbstårta hemma hos moster med lite släkt, ibland är saker bara för bra.

Bjussar på en midsommaroutfit


Jacka - Pappa's, Shorts - Lindex, T-shirt - Monki (köpte igår i Stockholm),
Skor - Converse, Mobil"halsband" - H&M.

7 kommentarer

Tigerhonan - Gravid ♥

24 Jun 2011 19:12

Förstår att du är det, du är ju hur fin som helst :)



Nja inte riktigt, men hoppas på att få pengar tills imorgon istället. Fick iaf tag på mjölk så det blev pannkakor idag istället för midsommarmat :P

Anonym

24 Jun 2011 22:13

haha aww <3, ska du säga!!



JO MEN NU SLUTAR VI O KÄMPAR OSS O SKITER I VAD FOLK VILL O INTE JAAAAAG JAG JAG VILL HA EN BILD BOMB O JAG VILL HA DEN NU! ;P

evelina

24 Jun 2011 22:41

Fin blogg! :) hur har du firat midsommar? :)

Anonym

24 Jun 2011 23:29

naw thanks sweetie :D e super nöjd hoppas dt kmr hålla i sig ett tag :P



ja fan va braaaaaaaaaaaaa :D

Jannica

25 Jun 2011 13:55

Du är bara för snygg! Så otroligt stolt över dig fina människa!!

Emma - mitt fatass

25 Jun 2011 15:30

Kom o tänka på en sak, har du fått mycket överskottshud? =)

CamillaT

25 Jun 2011 16:48

Vart har du köpt dina gula converse?

Kommentera

Publiceras ej