Annars går det?

9kommentarer

Nej inte så bra, jag mår inte alls bra idag, varit låg hela dagen. (bra att man får in ordet dag 3 gånger i världens korstaste mening)

Illamående är jag också, har ätit idag men inte alls mycket, chock?

Håller på med en ny design samtidigt, börjar se dubbelt och orkar snart inte knappa mer. Tror jag ska lägga mig och kolla film och hoppas må bättre innan kvällen kommer inkrypandes på mig.
Designen SKA vara klar imorgon för era ögon!

Medan kan ni få se min ny pyntade kalender:

9 kommentarer

Malin

08 Jun 2011 16:31

Hoppas du får må bättre snart!



Jamen då var det där, vi bodde i nån stuga där med. Och åkte förbi och tog oss ett dopp påväg hem från semestern någon gång :)

Anonym

08 Jun 2011 16:36

ja men då blir dt en pepsi max - en iskall sådan ;)?



naw tack gumman så mkt. Känner mig så jävla kass

Jannica

08 Jun 2011 17:18

kraaaaam

Johanna

08 Jun 2011 17:34

nej jag tror inte killar blir aktuellt igen

mikaela

08 Jun 2011 19:43

När jag började med LCHF mådde jag konstant illa i ungefär 2 veckor och hade ingen vidare matlust men det släppte sedan och vikten ramlade sakta men säkert den med! :) Har förstått att illamående är rätt vanligt i början..

Nadja

08 Jun 2011 20:29

Tack. =) Jo det är bättre. =) Vad gör du ikväll? =)

mrs d

08 Jun 2011 20:34

fint pynt.



(min mamma gillar inte Håkan, när de träffades en gång sa han "goddag tant" hon blev ursinnig. var kanppt 40 fyllda ^^

Malin I Form

08 Jun 2011 21:17

uff då, hoppas du mår bättre imorgon!

Linda - En vimsig mamma

08 Jun 2011 21:37

vilken fin kalender!! =) kram

Kommentera

Publiceras ej