Angående hänget

11kommentarer

Jag har fått en fråga ganska ofta på senaste tiden, dags för svar:
- Får du mycket löshud nu när du går ner så mycket?

Svar: Ja tyvärr så får jag det!
Värsta områdena är ben, armar och mage. Värst högst upp på låren och överarmarna, men också vaderna och magen är rätt degigt.
Truth be told så visste jag ju att det skulle hända, men jag mår ändå illa varje gång jag ska sätta mig och låren blir typ dubbelt så breda som när jag står. Men platta, haha sjukt jäkla fult.
Och armarna har man lite fobi för att visa, har sällan linne ute bland folk. Försöker med rehab där, och våga visa armarna. Det kommer.

Tänk er själv stå i linne på krogen och dansa loss, så dallrar armarna, inte snyggast på dansgolvet direkt. (inte annars heller men anywho liksom)

Dom flesta som går ner mycket i vikt kan jag tänka mig inte får med huden, det är sånt många väljer att operera bort, eller leva med. Jag kommer förmodligen operera bort mitt så jag slipper må mer illa av min spegelbild än nödvändigt.


Som ni ser är det inte så snyggt. Och detta är bara armen, ni ska se benen och magen.. (kommer nog aldrig ske, haha)

11 kommentarer

Joline

26 Jun 2011 15:16

Ville bara säga att shit vilka mysiga och härliga bilder du har på bloggen nu, riktigt sommriga och glada!!

Alone

26 Jun 2011 16:56

Hej!

Jag har också väldigt mycket löst skinn som hänger både på låren, armarna, magen. Kommer att få operera bort det i höst. Ska bli väldigt skönt att få bort det, mitt skinn göra ont, får röda sår under allt ihop. Naveln blir irriterad och röd av allt. Hur mycket tror du ditt lösa skinn kan väga? Vad jag har hört så kan de väga i mellan 15-25kg. Mitt vägar nog kanske 10-15kg tror jag eller mer.



MHV

Alone

Malin I Form

26 Jun 2011 17:10

Det är jobbigt det där :/

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

26 Jun 2011 17:28

jasså gör jag? Jag tycker att du är smalare än mig på bilderna men det är som sagt olika :)

Jag har också löshud hängandes på armarna, på magen har d inte skapats så mkt än.

Och jag ser inte skillnad själv haha, men många säger att de mkt tydligen. :P

Kanie -gastric bypass opererad, maj 2011

26 Jun 2011 18:07

Jahaaa!

Ja fuskigt hehe. :)

Jannica

26 Jun 2011 18:40

Högst upp/insidan av låren får jag med på :( o lite som hängmage samt gäddhäng så de räcker å blir över :(( men vet du vaaaad? vi är så jävla grymma ändå!

Nett

26 Jun 2011 18:42

Armarna tyckte jag var jobbigaste och jag ångrar inte att jag har opererat dem.

n00bis

26 Jun 2011 18:44

Drar huden aldrig tillbaka sig? Är operation det enda man kan göra för att få bort det?

Kramizar

Emma - mitt fatass

26 Jun 2011 21:06

Jag är faktiskt livrädd för att få hängig hud. Men vi är ju unga med så huden anpassar sig väl en del med. Du är sjukt fiiiin :D

Mumma Muffins

27 Jun 2011 19:44

Innan du bestämmer dig för att op huden tycker jag du ska vänta ett tag! Min hud är lös men den har faktiskt börjat dra ihop sig nu! och jag har märkt att träning gör det hela ännu bättre :) Men det är som sagt min åsikt, jag som är superrädd för op av alla de slag :P

Johanna

28 Jun 2011 07:40

Tränar du något? Min hud har dragit ihop sig rätt så bra på vissa områden, magen är ju iofs rätt så hopplös men den kan man ju dölja. Gäddhäng har jag inte så jääätttemycket iom träning.

Kommentera

Publiceras ej