110611

2kommentarer

09.00 - Frukost: Keso, gurka, ost & skinka
12.00 - Lunch: Räksallad med dressing
15.00 - Mellanmål: 1 gurk- och tomatskiva
17.30 - Middag: Fläskfilé med bea, sallad & 4 pommes
20.00 - Mellanmål: Jordgubbar

Övrigt: Cola zero
Träning: ca; 6 km promenad
Kommentar: Anledningen till mina 4 pommes var att vi lyxade till kvällsmaten och åt på Strandrestaurangen här i Bollnäs, och då ville även jag lyxa. Men jag stoppade mig själv, bra som jag är.
Träningen innefattar: Promenad till Järvzoo, runt hela parken och promenad tillbaka till tåget. Förstår ni hur mycket fett jag har svettats idag? 5 kg eller vad? Helt slut, köpt vatten som en dåre. På ett ställe fanns inge vatten så då blev det cola, men whatever, den var kall och det var varmt - så värt!

2 kommentarer

Anonym

11 Jun 2011 23:46

naw söt du e gumman tack för att du tror på mig <3

Nett

12 Jun 2011 01:08

Idag har jag inte ens tagit min promenad ;)

Kommentera

Publiceras ej