110606

4kommentarer

09.30 - Frukost: Keso med ost och gurka
12.40 - Lunch: Lunchbuffé @ Gamla Staberg, Falun - kyckling med vitlök & färskost sås, olika sorters grönsaker och sallader + fetaost. Mums!
17.30 - Middag: Grillat kött med fetaost sallad och tsatziki
21.00 - Mellanmål: Lchf-ostbröd med philadelphia

Övrigt: Pepsi max + en bit bröd till lunchen
Träning: -
Kommentar: Jag kunde inte motstå brödet, det är fan. Men dock motstod jag allt annat där, och brödbiten var väldigt liten. Jag är nu peppad för att åka till Bollnäs imorgon, och stannar där veckan ut tillsammans med Ellen (som kommer på torsdag) Jag har mat planerad, a'la lchf. Im on!


Jag tycker tulpaner är den finaste blomman!

4 kommentarer

Jannica

07 Jun 2011 00:20

Planering är det viktigaste :)

Nett

07 Jun 2011 00:52

Tulpaner i alla dess färger är vackert :)

tess

07 Jun 2011 09:45

tulpaner är huuur fina som helst =)

LP

07 Jun 2011 10:22

Jag måste fasiken oxå börja med det här jäkla lchf! Måste bara sätta mig in i det lite, så jag vet vad man ska o inte ska äta!

Kommentera

Publiceras ej