Vem sa fredag?

7kommentarer

Sista morgonen, och nu skriver jag till er före frukost, vi väntar lite med den för att få njuta extra länge. Vad ska jag plocka på mig idag?

Hade en toppen dag igår, jag älskar Haga området. Och jag är förvånad över att ingen kommenterat mitt eviga besök i Haga. Där bor ju älskade Håkan Hellström. Såg han aldrig ute dock, eller genom något fönster.

Var på en höjdar affär igår också och fick med en hel del filmer - Movieline.



Gårdagens lätta sommar outfit.

Linne - Gina Tricot
Shorts - H&M
Skor - Converse

7 kommentarer

Johanna

29 Jul 2011 11:21

Hehe, tro mig han kommer inte få det lätt i fängelset... isoleringcell är hans enda sätt och överleva.... han är en hatad man.

Sofia - Mode, foto & personligt

29 Jul 2011 12:28

Ha en trevlig helg :D

Malin I Form

29 Jul 2011 13:20

Låter mysigt! Hoppas ni njöt av morgonen nu då :)

Nett

29 Jul 2011 13:54

Då blir det hemfärd nu då ?

erica

29 Jul 2011 14:02

hörru vilka smala ben du har fått! gött :)

Pernilla

29 Jul 2011 17:28

Åh, vad snyggt! Du ser så jäkla sommarfräsch och lycklig ut, fina du! :)



Sv: Det hoppas jag med. Tack för dina fina ord :)

Emma - mitt fatass

29 Jul 2011 18:31

De där linnet vill jag med ha :O Det var nyköpt va? =)

Kommentera

Publiceras ej