Utvärdering

9kommentarer

Dagens -
Jag spenderade flera onördiga minuter på att leta efter min telefon innan jag kom på att jag kunde ringa på den - vilket snabbt sätt att hitta något egentligen. Det konstiga var bara att det började ringa inne i kylen? Senil någon? Nej absolut inte!

Dagens +

So.. jag träffade en kille på en fest för ett tag sedan, snacka om att jag fall och ville ha honom direkt. Fick reda på att han hade tjej dock. PFF sa jag, ge det 2-3 veckor, sen har han gjort slut. Han såg ju mig idag! Tro det eller ej people, men idag, 2 veckor och 2 dagar senare får jag reda på att han blivit singel. Inte alls för min skull eller så, men lite lustigt måste ni medge.

9 kommentarer

Malin

01 Aug 2011 00:28

Ja, the ark är fantastiska live! :D



Hahaha, i kylen har jag nog faktiskt aldrig lagt min mobil :)

My - From depp to pepp

01 Aug 2011 07:45

Lustigt det där , you go girl!

anna

01 Aug 2011 09:42

mobilen i kylen? det var något nytt, haha! ;)

Emma - mitt fatass

01 Aug 2011 09:47

Då är det bara o köra gärnet på den grabben :D

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

01 Aug 2011 10:15

Hehe vad ironiskt att han bivit singel ;D Satsa på han ;)



Josefine

01 Aug 2011 10:27

svar: Jag ska sluta röka :) Men vill gå ner i vikt lite först :) Ska sluta innan året är slut :)

Anonym

01 Aug 2011 11:07

ooouuuuh vem e killen? tell me more :D

Pernilla

01 Aug 2011 20:55

SATSA, SATSA, SATSA!! ;) Vem glömmer förresten inte mobilen i kylen. Hittar den där minst 10ggr/år haha!



Sv: Har gått okej idag. Skriver ett uppdaterande inlägg när jag orkar tänkte jag.

Ewa

02 Aug 2011 08:37

Ja du JD mobilen i kylen det var något nytt även för mig, hehe jag brukar dock ha väldigt svårt att hitta mobilen i handväskan för jag lägger den aldrig på avsedd plats...letar ihjäl mig o hinner inte svara förrän den som ringer har lagt på.

Ang. killen som blev singel, du måste nog vara något speciell för honom så ta nu chansen o ta en dejt eller två. Tankeläsare där....Ha en bra dag i solen.

Kommentera

Publiceras ej