Tisdag

5kommentarer

Tjenamors! Idag ska jag till Valbo och shoppa kläder, känns nice.

Att bero på kläder, så fick jag en kommentar förut att det vore kul om jag visa lite gamla kläder och hur de sitter på mig nu.
Sagt och gjort, typ. Jag hade nämnligen ett gammalt plagg på mig igår, en adidas tröja som jag hade problem att knäppa när jag köpte den - magen var liksom lite ivägen.

Nu är tröjan.. lite för stor, men jag gillar den ändå - även om jag ser ut som en liten fluff!


Tröja - Adidas, Linne - Håkan Hellström, Tights - Lindex,
Mobilficka - Kapp Ahl (NY!) Skor - Converse, Hårband - H&M

Svar på kommentar till Emma:
Vad kul att du med ska till Kreta! Vart ska du? Jag ska till Maleme på Chaniakusten!

5 kommentarer

anna

05 Jul 2011 09:47

kul att shoppa :) hoppas du hittar massa fint!



Kanie - gastric bypass opererad, maj 2011

05 Jul 2011 13:07

Gud vad fin du är!

Jag önskade att jag kunde vara liiite längre, då hade jag nämligen inte varit lika tjock som jag är nu. visserligen har jag gått ned mkt men det är en bit kvar! :/

Vilken lycka att köpa nya kläder :D

Jag ska också köpa en adidas tröja men väntar lite grann med det! ;)

Emma

05 Jul 2011 16:18

Aha, ska till platanas. En by utanför rethymneon(stavning?).

Du får ha så kul :D

hanna ♥

05 Jul 2011 20:45

planer för morgondagen? :)

Kajsa

13 Jul 2011 07:11

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

Kommentera

Publiceras ej