Onsdag mitt i veckan

5kommentarer

Jag är slutkörd i benen, så fort jag sitter och ligger gör det ont, speciellt i knävecken. Fy sjutton vad ont det gör. Men vet ni vad? I dont care. Idag ska jag shoppa lite. Bara köpt en snygg sjal hittills.
Ska försöka ta mer kort idag också, så ni slipper all nördig text.

Sen från en sak till en annan:
Att ge en kille 14 år för att ha misshandlat någon till döds?
Och sen ge 21 år till den där snubben som satt hela Norge i skräck, och till och med mig själv. Det finns ingen logik alls i det.

Just saying..

5 kommentarer

Kanie -gastric bypass opererad, maj 2011

27 Jul 2011 10:30

Jo jag vet, tyckte om by dressen som drog in magen. :)

Du är inte fet, du är ju smal tycker jag. :)

Jag tycker även att jag själv är fet ibland men väger ju 83/82 nu från 98. Det kunde jag aldrig drömt om :). Så vi får vara glada med att vi tappat så sjukt mkt i vikt när vi inte, iaf jag, inte kunde gå ner knappt ett kilo på egen hand innan.



Jag finns om du behöver prata eller peppas :).



Kram!

Johanna

27 Jul 2011 10:44

Han kommer inte överleva i fängelset ändå så... alla fångar där hatar honom och fångvaktarna har nog inte mkt övers till honom heller... :P

Pernilla

27 Jul 2011 11:53

Lika som bär ni två! ;)



Sv: Ska kolla dina länkar - tack för tipset! (Man ser de ju inte via bloglovin så visste inte att de fanns innan).

Nett

27 Jul 2011 14:13

Ingen logik alls..

Hoppas att du hittar några fynd :)

Fanny

28 Jul 2011 08:21

Du menar att han skulle ha fått mindre än 14 år för att dödat en annan människa? :S

21 år är ju maxstraffet i norge, han skulle fått mycket mer om det går.

Kommentera

Publiceras ej