Nu kan du få mig så lätt

6kommentarer

Sicken bra dag jag har haft. En långlunch med Lina i centrum (kycklingcurry sallad utan pasta) sen hem och byta om och chilla, ner mot sjön en timme. Tog årets första dopp - sent, jag vet. Var tvungen att skynda mig innan jag åker till Kreta, för första doppet måste vara i Sverige, så är det bara.

Tvingade även Lina att bada, någon måtta får det ju vara på people liksom.

Har ni haft bra dag? Jag hoppas det. Mest för er egen skull.
Nu ska jag snart beställa middag - ja, beställa. Orkar inte laga något.

6 kommentarer

Pernilla

07 Jul 2011 19:16

Åh, vad härligt att bada - längtar så till mitt första dopp! Graviditeten har ju liksom gjort att jag vuxit ur min bikini så blir väl typ bara att bada i underkläder. Så jag får väl satsa på årets första dopp i värmland om en vecka eller så - där ingen känner igen mig haha! ;)

Malin

07 Jul 2011 19:17

Haha, snygg!



Jag har inte kunnat ta något dopp än, det finns ju ingen sjö här som jag kan åka till på något smidigt sätt.. Skulle haft en bil..

Fanny

07 Jul 2011 19:26

SV: Jaja om jag fixar nån fin sminkning så kan jag lägga ut den:P men blir inte ofta nu för tiden, går ju upp 6 på morgonen:O



Men jaaa! Jag vill utomlands! Angel också. Vi måste, jag avlider snart!

Nett

07 Jul 2011 20:43

Här var det mat kvar sedan igår och det var tur det för idag har jag varit trött och slö. :)

Malin

07 Jul 2011 23:40

Åh, tack så mycket! Fick fina kommentarer av kurskamraterna iaf :) Och imorgon ska den skickas in till lärarna, hoppas de gillar den med :) Blev ganska nöjd till slut, i början kom jag ingen vart, som vanligt iofs :P



Ja, snart är det dags för ett dopp alltså! Ska snart hem till Jämtland, då ska jag minsann bada!

Kanie - gastric bypass opererad, maj 2011

08 Jul 2011 00:28

absolutely!! :D

Kommentera

Publiceras ej