Lördag - sista dagen

7kommentarer

HALELUJA!
Jag är inte lika död idag som igår, kanske för att jag satt mycket och lyssnade igår på musiken, för att spara mina krafter till idag.
Tråkigt att det är sista dagen idag - njuta som fan nu!

Igår såg vi: Timbuktu, Asta Kask, Architects, Movits!, Underoath, The Sounds, Petter, Sator, Anna Järvinen, Social Distortion & The Strokes.

The Sounds

Jag är ett obotligt fall, jag glömde kameran. Hittar den inte. Men jag tycker Kjell är ganska duktig på sin sak ändå. Ganska fina bilder.

7 kommentarer

Johanna

02 Jul 2011 11:18

Hoppas du får kul idag! :)



jadå vi hade kul igår :)



Tigerhonan - Gravid ♥

02 Jul 2011 11:34

The Sounds är bra :) Lyssnade på dom skit mycket förr :D

Frugan

02 Jul 2011 12:20

Ja det ska bli helt underbart :)

Härligt att du har mer energi nu :)

Johanna

02 Jul 2011 13:27

Vassegod!



Tänkte jag åker på måndag och kommer inte ha datorn med mig upp. så vi kanske byta nummer?

Nett

02 Jul 2011 13:59

Hoppas att du får en bra sista dag :)

Nadja

02 Jul 2011 14:23

Sådär. =) Åhh vad petter bra? =)

linda - en vimsig mamma

02 Jul 2011 14:47

vi satt utanför och lyssnade på petter =) haha krma

Kommentera

Publiceras ej