Läsarfråga

8kommentarer

Har du några tips och förslag på vad jag kan göra för att göra min vardag roligare och inte enbart tänka på mat och vara hemma och deppa?

Svar: Har man brist på vänner hemma under sommarlovet kan det vara svårt alltså att underhålla sig själv. Speciellt om vädret är lite sämre så man inte bara kan sitta ute och steka i solen.

Saker jag brukar göra för att sysselsätta mig själv -
Läsa en bra bok
Skriva på egen bok
Träna, promenera
Ta en fotorunda
Hitta inspiration till bloggen
Läsa massor med bloggar
Tänka frammåt - vad vill jag sen?
Sätta upp nya mål, peppa mig själv
Eller som nu; kolla på OC


Det finns egentligen mycket att göra när man är ensam, det gäller bara att hitta det som passar en själv och hur man är som person.
Hoppas ni finner något som kan vara till hjälp!

8 kommentarer

Hanna

19 Jul 2011 12:02

Snygg klänning!!

Viktkamp

19 Jul 2011 12:06

bra tips =)

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

19 Jul 2011 12:27

Tackar så mkt! =)

Malin I Form

19 Jul 2011 13:25

Bra tips! :D

Josefine

19 Jul 2011 13:33

svar: jo många är ju det. men måste erkänna att jag är lite kommentar snål också, ska bättra mig på det :)



Tråkigt att det är sista filmen, dock har jag bara sett de 4-5 första. Men ska fortsätta mitt harry potter maraton snart :)

Anonym

19 Jul 2011 15:04

naw thnx sweetie :)



japp hör av dig i god tid ;)



pusssssssssssss

Johanna

19 Jul 2011 17:34

okej jag tittar typ sek på hur de som spelar ser ut sen är det matchen som gäller för mig :)

n00bis

19 Jul 2011 23:05

Vad för typ av bok skriver du på själv? nyfiken

Kommentera

Publiceras ej